انواع سنگ مرمر در طرح و رنگ های مختلف

سنگ مرمریت طلایی

لوکس بودن و شیک بودن را با سنگ مرمریت طلایی یا گلدن تجربه کنید، این نوع سنگها دارای زمینه کاملا مشکی با خطهای طلایی و زرد و گاه آن سفید بر روی آن جلوه ای خاص و زیبا به سنگ می باشد.

این نوع سنگها به طور عمده در شهرهای محلات کاشان و یزد برای تجارت و پیدا می شوند. سنگ مرمریت بر متر مکعب حدود 258 وزن وزن می باشد، سنگهای مرمریت راحت خط و خش میخورند و محلی که از سنگ مرمریت استفاده می شود. دقت کنید که در کجا نصب شود، سنگ مرمریت هرسین به خاطر زیبایی و استحکام و مقاومت در برابر آتش و گرما از نظر فرسایش مقاوم می باشد که سنگی با ارزش به شمار می آید. سنگ مرمریت کاشمر که در شهرستان کاشمر خراسان رضوی واقع می شود و جزوه رنگهای سفید و روشن مورد توجه سازندگان این نوع سنگ قرار گرفته است این نوع سنگها دارای دو طرح پر خط و کم خط می باشد.

سنگ مرمریت عسلی

رنگهای عسلی در سنگهای مرمریت خوی و سنگ مرمریت اداوی یکی از معروفترین سنگهای بازار داخلی کشور ایران می باشد و خوی در آذربایجان واقع می باشد. مرمریت خوی با جواب می باشد که بافت آن بسیار به هم فشرده است و همچنین مقاومت بسیار بالایی دارد و این نوع سنگ به دلیل کیفیت بالا دارای قیمت بالاتر نیز می باشد.

سنگ مرمریت قرمز

کیفیت سنگ مرمریت قرمز نسبت به سنگ مرمریت عسلی بسیار مقاوم می باشد و مهم ترین و تاثیرگذارترین نکته برای قیمت گذاری در سنگ مرمریت شناخته شده می باشد. هرچقدر آنالیز شیمیایی و ساخت سنگ مثل سنگ تراورتن به حد مطلوب رسیده باشد از کیفیت بیشتر می شود و گران خواهد بود. قد و اندازه سنگ در قیمت گذاری بسیار دقیق می باشد. رنگ و طرح سنگ یکی از مهم ترین عامل برای قیمت گذاری سنگ مرمریت می باشد و هر چقدر رنگ سنگ مرمریت کمیاب تر باشد از نظر قیمت نیز گران تر می باشد.

سنگ مرمریت قرمز

سنگ مرمریت قرمز بوانات

این نوع سنگ مرمریت قرمز بوانات دقیقاً سنگی می باشد که به رنگ های رنگی ایجاد می شود و این رنگ در طرح های بسیاری از ساخت و سازها ظاهری تزئینی و زیبا دارد و نباید در معرض نور خورشید قرار گیرد زیرا به مرور زمان می شود و از بین می رود.

سنگ مرمریت کاپوچینو

رنگهای کرمی و روشن در سنگ مرمریت کاپوچینو جز دسته سنگهای روشن با قیمتی بسیار مناسب که در استان یزد واقع شده و جهت نصب بدنه مثل سرامیک دیوار برای راه پله فضای مسکونی مناسب و مانند گرد و غبار رگه های موجود در آن می باشد.

سنگ مرمریت مشکی اسپایدر

تار عنکبوتی یا نام دیگر آن اسپایدر می باشد، که این طرح در سنگ مرمریت مشکی و سنگ اسلب مصنوعی بکار می رود و به دلیل رگه های طلایی و سفید در زمینه کامل مشکی به صورت مشبک در استفاده می شود، که جذابیت سنگ را می دهد چند برابر کرده و در حمام و سرویس بهداشتی لوکس مورد استفاده قرار می گیرد.

سنگ مرمر صورتی

در حوزه ساختمان سازی از انواع سنگ های استاندارد و با کیفیت استفاده می شود که سنگ مرمر را می توان اشاره کرد که برای تزیین پله ها، ساختمان، سالن پذیرایی و غیره فضای زیبا را ایجاد کرد.

سنگ مرمر صورتی

سنگ مرمر زرد

رنگ طلایی یا زردی سنگ مرمر به علت کمیابی و رگه های بیشتر دارای قیمت گرانتر و بالاترین می باشد. این سنگ را در میز غذاخوری، کف پذیرایی، اوپن، صفحه کابینت و غیره بسیار برای جنبه های تزئینی و زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد که اگر بتوانید این نوع سنگ ها چراغ هایی را نصب کنید و سپس در تاریکی کامل و تمام سنگ ها را مانند کهکشانها انجام دهید. مشاهده می کنید که خیره کننده می باشد.

سنگ مرمریت پرطاووسی

رنگهای پر طرفدار در سنگهای مرمریت پر طاووسی به دلیل قیمت مناسب و رنگ همه پسند استقبال زیادی دارد و این نوع سنگ دارای رنگهای زیتونی گلدار و کرم می باشد. بزرگترین تولید کننده سنگ مرمر در کشور ایتالیا ساخته می شود که بزرگترین تولید کننده سنگ مرمر در جهان می باشد.

همچنین مکانهایی که معادن سنگ مرمر در ایران می باشد سنندج، سیرجان، الیگودرز، کرمان و غیره می توان پیدا کرد، و بیشترین سنگ مرمریت در استان لرستان، مرکزی و یزد که به ترتیب بیشترین میزان سنگ مرمریت را دارند.

اگر به دنبال خرید سنگ برای آپارتمان خود هستید می توانید به بیرون از شهر خود سفر کرده و به دنبال کارخانه های سنگ بری و تزئینی بگردید که این امر برای هر فرد مشکل و سختی دارد و امکان بازدید از همه سنگ ها را در یک کارخانه ندارد.

زیرا معمولاً هر کارخانه برای یک نوع سنگ کار می کند و تنوع سنگی در این نوع کارخانه ها بسیار کم می باشد. مجموعه ما به صورت چند دهه فعالیت خود را برای سنگ تزیینی و ساختمانی آغاز کرده و به صورت مستقیم تولید می کند و برش سنگها به صورت مستقیم از کارخانه به مقصد بدون واسطه در اختیار شما مشتریان عزیز می شود. عکس هایی که در سایت ما مشاهده می کنید با دوربین های حرفه ای فیلم برداری شده و نزدیک ترین کیفیت نسبت به مشاهده چشم ها را در این عکس ها مشاهده می کنید. یعنی به اصطلاح نگران این نباشید که محصولی که قصد خرید و سفارش را دارید با محصولی که به دستتان می رسد متفاوت باشد.

کارخانه ما به صورت حرفه ای با دستگاه های مختلف انواع برش سنگ ها را با هر ساییز و ابعدایی که دوست دارید برش می زند و در صورتی که قصد سفارش سنگ مرمریت را با سایز دلخواه می خواهید می توانید اطلاعات شخصی خود را در فرمی که در سایت قرار می گیرد را پیدا کنید.

در کوتاه ترین زمان ممکن مشاوران فروش با شما تماس می گیرند و شما را برای خرید و انتخاب سنگ مشاوره و راهنمایی می کنند. مجموعه ما به صورت همه روزه و 24 ساعت پاسخگوی تلفنی شما عزیزان می باشد. خاطره ی خوبی برایتان به یادگار میگذارد تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما