انواع سنگ گرانیت زیبا و جذاب ایرانی

خرید سنگ گرانیت مشکی با دانه های ریز بلوری در انواع مختلف یکی از نمونه سنگ های گرانیتی درجه یک می باشد که دارای کیفیت بالا و مرغوبیت بسیار خوبی است.

سنگ گرانیت زاهدان دارای مقاومت و دوام بالای سایشی می باشد و در کنار این خصوصیت جذب آب و کمی را نیز به خود اختصاص داده است.

استحکام و مقاومت فشاری بسیار خوب این سنگ یکی از خرید آن از سوی مشتریان است. این سنگ رنگ بندی های متنوعی را دارا می باشد معدن زهی در زاهدان یکی از با کیفیت ترین سنگ های گرانیتی را دارد.

تولید سنگ گرانیت در زاهدان در معادن تبدیل می شود. این سنگ به دلیل کیفیت و دوام خوبی که دارد، نمونه‌ای از نمونه‌های احتمالی به دیگری قرار گرفته است.

سنگ گرانیت شیرکوه

سنگ گرانیت شیر ​​کوه دارای طرح های مختلف و رنگ های متنوع می باشد که باعث می شود تا علاقه زیادی به خرید این نوع سنگ از ارائه دهنده خود داشته باشد. سنگ گرانیت شیر ​​کوه یکی از زیباترین انواع سنگ گرانیت است که دارای استحکام و مقاومت بسیار خوبی می باشد. اندازه های مختلف و کوه های مختلف سنگ گرانیت باعث شده است که این سنگ به صورت استفاده از آن استفاده شود.

از ویژگی های ظاهری این سنگ می توان به رنگ های زیبا و همچنین طرح های مختلف آن اشاره نمود. اگر می‌توانید در هزینه‌های اقتصادی خود صرفه‌جویی کنید، می‌توانید از سنگ گرانیت کوه به دلیل ماندگاری بالا و طول عمر مفید آن بهره بگیرید. این نوع مصالح همخوانی و کاربرد با مصالح ساختمانی دیگر را دارا می باشد. از جمله سنگ هایی که می توانند در مقابل ساییدگی و حرارت زیاد دوام را به خود اختصاص دهند سنگ گرانیت شیر ​​کوه است.

سنگ گرانیت جزوی از سنگ‌ها به شماره می‌رود که در طبیعت وجود دارد و مقدار آن نیز می‌باشد. علاوه بر این بر این مزایا و خصوصیات سنگ گرانیت در برابر عدم نفوذ و نفوذ آب نیز گزینه مناسبی در امر ساختمان سازی به شماره می‌رود. این سنگ ها به صورت برش های عرضی و همچنین طولی به بازار مصرف می شود. این سنگ بعد از استخراج و برش در انبار نگهداری می شود. این سنگت خاص صیقل پذیری را نیز در خود جای داده است و بعد از بسته بندی در وزن های مختلف به بازار مصرف می شود.

سنگ گرانیت شیرکوه

سنگ گرانیت صورتی کلاردشت

سنگ گرانیت صورتی کلاردشت یکی از محبوبترین و مقاوم ترین سنگ های موجود در کشور است که دارای رنگ های رنگی با رنگ های سفید می باشد.

در برخی از نمونه های این سنگ زیبا رگه های طوسی نیز مشاهده می شود.

با توجه به کیفیت مناسبی که سنگ گرانیت تصویری کلاردشت به خود اختصاص داده است در نمای بیرونی و ساختمان های داخلی مختلف به کار برده می شود.

با توجه به این که هزینه ی استخراج و برش این نوع سنگ گزاف است مسلما در تعیین قیمت تاثیر گذار می باشد.

کیفیت و مقاومت زیاد این سنگ از مزایا و ویژگی های مثبت آن به شمار می رود.

در کنار این خصوصیت سنگ گرانیت تصویری کلاردشت در شرایط آب و هوایی مختلف، سرما و همچنین گرما از استحکام و مقاومت در برابر شرایط می باشد.

اگر خواهان خرید سنگی با دوام و مقاوم در برابر ساییدگی هستید می توانید از سنگ گرانیت تصویری استفاده کنید.

با توجه به کیفیت و مرغوبیت خوبی که این سنگ در خود جای داده است می توان به عدم ترک خوردگی آن اشاره نمود.

سنگ گرانیت صورتی کلاردشت

جدول مشخصات فنی سنگ گرانیت

سنگ گرانیت دارای ویژگی های مختلف از نظر رنگ، طرح و مدل و سایز دارا می باشد. انواع سنگ های گرانیت دارای خصوصیات می باشند. معادن سنگ گرانیت در شهرهای مختلف وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود هستند.

از جمله رنگ های مختلف سنگ گرانیت می توان به سفید، مشکی، خاکستری، زرشکی یا قرمز و همچنین اشاره نمود. سنگ گرانیت دارای مقاومت و استحکام بسیار خوبی می باشد که باعث می شود این سنگ در داخل و خارج از انواع ساختمان های اداری، تجاری و استفاده های کاربردی باشد.

از دیگر مزایایی مثبت سنگ گرانیت می توان به سطح یکدست آن اشاره نمود.

دوام و مقاوم بودن سنگ گرانیت در سرما و همچنین گرما از مزایای این سنگ می شود.

از سنگ گرانیت برای استفاده از محیط هایی که رفتند زیاد در آن صورت می گیرند گزینه مناسبی به شماره می‌رود.

مقاوم بودن سنگ گرانیت در برابر مواد شیمیایی و همچنین عدم نفوذ و جذب آب به این سنگ یکی از موارد مهم در خرید و استفاده از سنگ گرانیت می شود.

جدول مشخصات فنی سنگ گرانیت

ضخامت سنگ گرانیت کف

ضخامت سنگ گرانیت برای استفاده در کف، پله و همچنین نماهای مختلف است.

میزان و ضخامت سنگ گرانیت کف 1/8 سانتی متر می باشد. سنگ گرانیت در انواع مختلف و گوناگونی برش داده می شود. همچنین بر سنگ گرانیت قطر آن نیز با تفاوت فرق می کند.

سنگی که در قسمت راه پله به کار برده می شود ضخامتی در حدود 3 سانتی متر را دارا می باشد.

برخی از سنگ های گرانیت با قطر و ضخامت حدود 4 سانتی متر برش داده و مورد استفاده قرار می گیرند.

قطر برخی از سنگ ها با توجه به دقیق نبودن دستگاه های به کار رفته در هنگام برش با تفاوت می کند.

عدم استفاده از تکنولوژی روز و مدرن برای برش سنگ گرانیت می تواند در ضخامت سنگ تغییر ایجاد کند. این تفاوت به چند میلیون متر می رسد اما در هنگام نصب می توان تفاوت آن را به خوبی احساس کرد.

با توجه به اینکه چه پله ها مورد استفاده و رفت و آمد بیشتر قرار دارند مسلما از سنگ گرانیت با ضخامت بیشتر در این قسمت بهره می گیرید.

ضخامت سنگ گرانیت کف

تفاوت سنگ گرانیت و تراورتن

سنگ گرانیت بدون تخلخل و حفره می باشد در صورتی که سنگ تراورتن دارای تخلخل بیشتر باشد.

برای پرداخت و پرداخت سنگ گرانیت نیاز به هزینه بیشتر می باشد اما سنگ تراورتن هزینه ی کمتری را به خود اختصاص داده است.

سنگ گرانیت از جمله سنگ های می باشد که صیقلی نمودن و برش آن به راحتی نمی شود اما برش دادن و براق نمودن سنگ تراورتن آسان تر از سنگ گرانیت است.

از دیگر تفاوت هایی که میان سنگ گرانیت و تراورتن وجود دارد می تواند به نوعی این سنگ اشاره نمود. سنگ گرانیت در عمق زمین تشکیل می شود.

این سنگ با سرد شدن مواد آتشفشانی و مذاب در عمق زمین ایجاد می شود، اما سنگ تراورتن از رسوبات گوناگونی که بر روی هم انباشته می شوند می شوند. موارد بیان شده به شما کمک می کند تا از تفاوت های میان این دو سنگ آگاه شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما