سنگ مرمریت سفید رنگی شفاف صادراتی + قیمت خرید، خواص، کاربرد و مصارف

غذا در مبان انواع سنگها و همچنین در میان مصرف کنندگان سنگ ساختمانی، سنگ مرمریت یکی از محبوب ترین ها می باشد و مورد استفاده بیشتر افراد قرار می گیرد.

در این مقاله قصد داریم شما را با سنگ مرمریت سفید، رنگی و شفافی و همچنین با قیمت خرید، خواص، کاربرد و مصارف آن آشنا سازیم. سنگ مرمریت به دلیل رنگی وسیعی است که برای سلیقه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. ویژگی هایی که باعث جلب نظر بسیاری از معماران می شود، بافت های بسیار متنوعی است که این سنگ ها دارا می شوند.

خواص سنگ مرمریت سفید

از سنگ مرمریت بیشتر در ساختمانهای مجلل، مخصوصاً در قدیم استفاده می شود و طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است. سنگ مرمریت سفید دارای خواص بی نظیری می باشد که هر کدام را برای شما بر می شماریم.

از مهم ترین ویژگی های سنگ مرمریت سفید، ظاهر متفاوت آن می باشد که می تواند به راحتی آن را از بقیه سنگها تشخیص داد. به عنوان مثال به کاشی مرمر اگر نگاهی بیندازید، تفاوت آن را با سنگ مرمریت به خوبی احساس کرد.

یکی دیگر از خصوصیات سنگ مرمریت سفید این است که از دور به راحتی می توانید آن را تشخیص دهید، زیرا سنگ مرمریت به هیچ عنوان بدل و یا کپی کاری ندارد.

خواص سنگ مرمریت سفید

یکی دیگر از خواص سنگ مرمریت که بسیار مهم می باشد، خواص درمانی این سنگ است. معمولاً اگر مطمئن باشید از این سنگ بیشتر در ساختمانهای زیارتی از آن استفاده کرده اند، زیرا خواص درمانی که باعث درمان استرس، درمان میگرن و بهبود گردش خون می شود. همچنین این سنگها، باعث جذب انرژی منفی می شود و در عوض انرژی مثبت را افزایش می دهد. همچنین از استحکام بالاتر بین می باشد و درجه سختی 3 تا 4 را دارا می باشد. سنگ مرمریت سفید باعث افزایش تمرکز می شود، به طوری که اگر در فضایی قرار بگیریم که از سنگ مرمریت استفاده شود، ما دو نفر خواهیم شد.

کاربرد و مصارف سنگ مرمریت سفید

سنگ مرمر نوعی سنگ آهکی است که از مقاومت و زیبایی فوق العاده ای برخوردار است و مورد توجه بسیاری از معماران و طراحان قرار گرفته است. سنگ مرمریت سفید کاربرد و مصارف گوناگونی در صنعت ساختمان سازی دارد که به اختصار چند مورد را بر می شماریم.

معمولا در ساختمان سازی، طراحی داخلی و بیرونی مورد استفاده قرار می گیرد و زیبایی را به فرد ایجاد می کند. این سنگ را از این که می دادند و به صورت آهک درآوردند، از آن در کشاورزی و بعد از بهبود خاک بهره می گیرند.

در واقع ترکیب این آهک به دست آمده از سنگ مرمریت با کودهای شیمیایی باعث می شود تا خاک و محصولات کشاورزی بازدهی بالاتری داشته باشند.

ساختمان سازی یکی دیگر از موارد می باشد که از سنگ مرمریت مشکی برای درخشندگی آن استفاده می کنند. ضمنا، بسیاری از مجسمه های مشهور دنیا از سنگ مرمریت ساخته شده اند. از دیگر کاربردهای سنگ مرمریت می توان به داروسازی، رنگ زدا، خنثی سازی اسیدها، مکمل های دامی و گورستان ها اشاره کرد.

کاربرد و مصارف سنگ مرمریت سفید

سنگ مرمریت سفید رنگی

مهم ترین گزینه برای خرید سنگ ساختمانی که باید به آن توجه ویژه داشته باشید، رنگ آن می باشد. سنگ مرمریت سفید رنگی یکی دیگر از انواع سنگ ساختمانی می باشد که با رنگ های جذاب و فوق العاده درخششی که دارد، مورد پسند بیشتر معماران و طراحان داخلی قرار گرفته است.

همچنین تمام سنگهای مرمریت سفید بر اساس درجه سختی با هم تفاوتی ندارند. سنگ مرمریت علاوه بر رنگ سفید، رنگهای دیگر نیز دارد، ولی رنگ سفید آن از محبوبیت بالاترین رنگ می باشد.

سنگ مرمریت سفید رنگی انواع دارد که عبارتند از: مرمریت سفید کوهرنگ، سنگ مرمریت دهبید، سنگ مرمریت سفید شوقان، سنگ مرمریت سفید سبزوار و سنگ هرسین که از طرفداران آنها می باشد.

سنگ مرمریت سفید رنگی

سنگ مرمریت سفید شفاف

یکی از استفاده از سنگهای ساختمانی که در انواع رنگهای متنوع نیز وجود دارد، سنگ مرمریت سفید شفاف است که بسیاری از افراد را مجذوب خود کرده اند. این مدل سنگ مرمریت به دلیل همین شفافیت بودنشان است که طرفدار بوده و در تمام دنیا بازار فروش را به خود اختصاص داده است. از این سنگهای مرمریت سفید شفاف برای دکوراسیون داخلی منازل نیز استفاده می کنند، زیرا سنگهای مرمریت به راحتی و همچنین با زیبایی که دارند، می توانند با وسایل منزل مانند، مبلمان، سرویس خواب، وسایل برقی، وسایل آشپزخانه و وسایل تزئینی با هم هماهنگ می شوند. ضمنا، در ساختار سنگ مرمریت سفید شفاف، هیچ گونه کانی وجود ندارد، به همین دلیل است که زمینه کاملاً شفاف شفاف است. همچنین از این سنگهای مرمریت نیز می توان برای تزئین دیوار، کفپوش و سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار داد.

سنگ مرمریت سفید صادراتی

یکی از مهم‌ترین مواردی است که می‌توان به عنوان غیر نفتی به آن اشاره کرد، سنگ مرمریت سفیدی دارد که در رنگ‌های متنوع و طرح‌های بسیار زیبا ارائه می‌شود. فرآوری این سنگهای مرمریت سفید موفق شد با درجه کیفیت بالا انجام شود تا استانداردهای بین المللی را دریافت کنید.

در عین حال، برای رسیدن به بهترین سنگ مرمریت یا سنگمر باید نهایت دقت و توجه را در برداشت آن داشت و با کیفیت ترین نوع آن را تولید کرد و به آن پرداخت. همچنین از رنگهای متنوعی برای استفاده می کنند و به علاوه بر سنگ مرمریت سفید، سایر رنگها نیز طرفداران خاص خود را دارا می باشند.

بیشتر سنگهای مرمریت سفید معمولا به دو شکل مختلف مانند سنگ خرد شده و یا صفحات سنگ تولید می شوند.

معمولا از سنگهای خرد شده بیشتر برای ساخت پی ساختمانها، تخت راه آهن، توده سنگ در بزرگراه ها و همچنین ساخت و سازهای مختلف استفاده می شود.

سنگ مرمریت سفید صادراتی

قیمت خرید سنگ مرمریت سفید

قیمت خرید سنگ مرمر سفید، به نوع سنگ، تناژ مصرفی، نیاز و رنگ سنگها دارد. در واقع، از آنجایی که استانداردی برای قیمت سنگها وجود ندارد، بنابراین باید برای اینکه قیمت خرید کمتری داشته باشد، بهتر است که از معادن و سنگ فروشی هایی که کارشناس خبره هستند، خرید انجام شود. قیمت این سنگ با سایر سنگهای مصرفی مانند سنگ تراورتن استخوانی بسیار می باشد و هر کدام متفاوت از آنها هستند. سایت این مجموعه شما را یاری می کند تا بتوانید آسان و مقرون به صرفه داشته باشید.

همچنین به شما در انتخاب بهترین سنگ مرمریت راهنمایی می دهد تا بتوانید با کیفیت ترین محصول را خریداری کنید. بنابراین شما عزیزان می توانید از طریق این سایت سفارش خود را ثبت کرده و محصول مورد نظر را در کوتاه ترین زمان ممکن و همچنین با نازل ترین قیمت خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما