تولید سنگ مرمریت جوشقان

انواع سنگهایی در انواع گوناگونی تولید خواهند کرد که سنگ مرمریت جوشقان یکی از این نوع می‌باشد. این نوع مدل سنگ مرمریت به دلیل اینکه قیمت مناسب نسبت به بقیه سنگها بیشتر مورد توجه مردم قرار گرفته است.

از زیبایی و رنگ روشنی که این سنگ در قسمت دکور ساختمان بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

سنگ مرمریت بخاطر اینکه رگه هایی از آهک در خود دارد زیبایی را به خود دارد. یکی از مهم ترین ویژگی های سنگ مرمریت جذب بالای آب می‌باشد تا با استفاده از آن خیالمان از بابت نفوذ آب راحت باشد. کاربردهای زیادی سنگ مرمریت دارد که می‌شود از آنها در دیواره پارکینگ، دیواره راه پله، پارکنیگ و غیره نام برد استفاده کرد.

در ضمن باید به این نکته توجه کنید که به هیچ عنوان این مدل از سنگ را در فضای خارجی بکار نگیرید، زیرا فرسوده خواهد شد و زیبایی خود را از دست می‌دهد. استفاده از مدل سنگهای مرمریت در کنار انواع دیگر سنگهای رنگ تیره ترکیبی بسیار عالی و چشم نوازی خلق کرده می‌کند.

این امر باعث می شود که زیبایی خاص و منحصر به فرد، به فضای داخلی ساختمان شما بدهد.

سنگ مرمریت علاوه بر ویژگی های زیبایی و خوش رنگ بودنش دارای موارد دیگری مانند: سطح براق، مقاومت در مقابل کثیفی، تراکم بالا و قیمت مقرون به صرفه می باشد.

سنگ مرمریت هرسین

یکی از معروف ترین و مهم ترین سنگ ها برای مصرف، سنگ مرمریت هرسین می‌باشد.

زیرا این مدل سنگ دارای چند ویژگی خاص و منحصر به فرد است. این محصول از دگرگونی رسوبی صورت می‌گیرد که از رنگ در بین سنگهای رنگ کرم و بژ قرار گرفته است.

یکی از کاربردهایی که سنگ مرمریت هرسین از آن در پارکینگ می‌باشد استفاده می‌کند.

این است که یکی از بالاترین تردد بیشترین جا در ساختمان می‌تواند مصرف زیادی داشته باشد و برای فروش خواهد بود.

به دلیل اینکه پارکینگ را بسیار با مواد شوینده نانو مورد شست شو قرار میدیم باید از این مدل سنگ استفاده کنیم تا از مقاومت مقاومتی استفاده کنیم.

سنگ مرمریت هرسین

سنگ مرمریت لاشتر

برای زیبایی فضای داخلی ساختمان از موارد زیادی استفاده خواهند کرد که یکی از آن سنگ مرمریت لاشتر خواهد بود. این محصول با زیبایی که در زمینه خود با رنگ طوسی یکی از فروش ترین محصولات می‌باشد. سنگ لاشتر به دلیل اینکه داری مقاومت بالا در زمینه کاربرد از آن استفاده های زیادی خواهند کرد. این نوع از سنگها معمولاً در قسمتهای دیوار داخلی، سنگ پله و لابیها می‌شوند. سنگ مرمریت به دلیل داشتن رنگ خاص می‌باشد، می‌شود به رنگ‌های دیگر ترکیب کرد و به رنگ‌ها برای زیبایی خانه برسید. همچنین مانند سنگهای دیگر این نوع محصول دارای انواع مختلف از قبیل: هوند، چرمی، گیوتین و ساییده می‌باشد.

سنگ مرمریت نجف آباد

شما در فضای داخلی ساختمان از موارد زیاد و متنوعی می‌توانید استفاده کنید که یکی از آنها سنگ مرمریت نجف آباد می‌باشد. این مدل از سنگها دارای کربنات است که با برخورد مستقیم گرما و فشاری که به آن وارد می شود، بافت هایی در درون این سنگ ایجاد می شود که زیبایی به سنگ می دهد.

سنگ مرمریت در مدل‌های بسیاری از آن‌ها پیدا می‌شود که هیچ نوع رنگی را نمی‌توان یافت. بنابراین این نوع سنگ تراورتن برای داشتن یک سطح صاف و صیقل مانند به یکی از طرفدارترین و با کیفیت ترین نوع شناخته شده است.

در حالی که به این نکته هم اشاره کنیم که در مقابل بالا و زیبایی زیاد ارزش این را دارد که برای فضای داخلی داخلی سرمایه گذاری شود.

سنگ مرمریت نجف آباد

سنگ مرمریت ازنا

هر نوع از ساختمان ها برای اینکه فضای داخلی زیبایی وجود داشته باشد از سنگ های متنوعی استفاده می کنند که یک نوع آن سنگ مرمریت ازنا می‌باشد.

این محصول نام دیگری هم دارد که در سطح بازار آن را به اسم ارباب هم می شناسند.

سنگ مرمریت ازنا را بهش چینی هم گفته می‌شود به دلیل اینکه سایزهای بسیار نازکی دارند که با صدایی مثل شکستن ظرف‌های چینی را می‌دهند.

همچنین مانند هر نوع از سنگ الیگودرز دارای ویژگی های خاص خود هستند که مانند: مرغوبیت بالا، رنگ سفید به فرد، اسحکام بالا در برابر رطوبت و مقاوم در برابر حرارت می‌باشد. در شکل ظاهری، این محصول را در پس زمینه خود از رنگ سفید خواهند برد که بر روی آن از رنگ های زرد و مشکی دیده می شود.

سنگ مرمریت ابرکوه

معادن‌هایی هستند که در سطح کشور استخراج‌هایی دارند که از آنها سنگ مرمریت ابرکوه می‌باشند.

سنگ ابرکوه نام دیگری هم دارد که به سنگ تراورتن گردویی نیز معروف می‌باشد. این محصول یکی از بهترین سنگهای می‌باشد که از شیک کردن فضای داخلی حساب خواهد شد. سنگ مرمریت ابرکوه نسبت به سنگهای دیگر قیمت به صرفه تری دارد که باعث می شود مشتریان برای خرید آن جستجو کنند.

در ضمن باید اشاره کرد که این نوع از سنگ‌های شبیه سنگ‌های دیگر داری حفره‌های می‌باشند که در موقع تولید و قبل از عرضه به بازار با رزین پر می‌شوند تا زیبایی خاص را بسازند.

سنگ مرمریت ابرکوه

سنگ مرمریت جیرفت

یکی دیگر از بهترین و زیباترین مرمریت در سطح بازار، سنگ مرمریت جیرفت می‌باشد. این محصول بین سنگهای دیگر با رنگهای زیتونی یا کرم شناخته شده است که در مقایسه و سایز تولید می شود.

سنگ مرمریت جیرفت به دلیل اینکه دارای بافت زیبا و با کیفیت می‌باشد موقعیتی است که در فضای داخلی ساختمان بکار گرفته می‌شود که زیبایی را به فرد در خانه می‌بخشد.

سنگ جیرفت بر خلاف سنگهای دیگر با بافت متراکمی که آب را نسب به بقیه هم نوع خود کمتر جذب خواهد کرد.

کابردهای زیادی از این نوع سنگ ساختمانی می‌شود که می‌توان از دیوارهای داخلی ساختمان و کف کم تردد داخلی ساختمانی استفاده کرد.

سنگ مرمریت قهوه ای جندق

جندق یکی از شهر های اصفهان خواهد بود و در آن معادنی وجود دارد که سنگ مرمریت قهوه ای جندق معروف خواهد بود. نام دیگر این نوع از سنگ تار عنکبوتی هم گفته خواهد شد، زیرا در قسمت پس زمینه آن با رگه های سفید و طلایی نقش بسته است.

ترکیب این دو نوع رنگ در خود از قبیله طلایی و قهوه ای جلوه به فرد به سنگ مرمریت آداوی می‌دهد تا تعداد زیادی داشته باشد.

این محصول داری استحکام بالاتر می‌باشد که همین موضوع باعث ویژگی‌های خاص خودش می‌شود.

ویژگی سنگ مرمریت قهوه ای در سطح بازار از قبیله: استحکام سایش زیاد، سطح صاف با کیفیت، حفظ آسان و مقاوم بودن بالا می‌باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما