سنگ مرمریت دیپلمات امپرادور بلک رزباریجانی

در باستان شناسی انواع مختلف سنگ وجود دارد که هر کدام از ویژگی های مخصوص به خود را دارند.

سنگ مریت یکی از آنها است که انواع شامل دیپلمات و امپرادور بلک رزباریجانی می باشد که می توان آنها را از بهترین نوع سنگها دانست که فروش بالاتر هم دارند. در واقع سنگها در ابتدا فقط جهت ساختن بکار می رفتند و بسیاری از بناهای تاریخی را می بینید که از سنگ ساخته شده اند.

بزرگ ترین نمونه این بناها را می توان اهرام مصر نامید که توجه جهانیان را به خود جلب کرد و شاهکار سنگ کاری را در آن مشاهده کرد، زمانی که از غارها عبور می کنید حتما دیده اید که چگونه سنگ ها دیوارهای شکیل و منقش دارند. همه این نقش و نگارها طبیعی می شوند و دست بشر نمی توانند که با فرسایش خاکها و سنگها به وجود آمده اند.

سنگ مرمریت دیپلمات

از سنگهای پر طرفدار که فروش بالایی هم دارد سنگ مرمریت دیپلمات می باشد که بسیاری از کارخانه ها این سنگها را مورد تراش قرار می دهند و می توانند این سنگها را به سنگ گرانیت تبدیل کنند. در سالهای بسیاری از افراد نمی دانستند که چگونه می توانم از این سنگها استفاده کنم.

شاید خیلی از افراد ندانند که چگونه بهترین سنگ ها را انتخاب کنند و این سنگ ها چه ویژگی هایی باید داشته باشند. در ابتدا باید بدانید که برای چه قسمتی از خانه یا محل کار خود می توانید سنگها را به کار ببرید و سپس با توجه به ویژگی های هر کدام و طرح و نقش و رنگ آن بهترین گزینه را انتخاب کنید.

برای این کار می توانید با افرادی که سنگها را می شناسند ارتباط بر قرار کرده و مشورت کنید و یا آن را به محل قرارگیری سنگها برسانید تا با بری بهترین گزینه را به شما پیشنهاد کنید.

به عنوان مثال اگر از سنگ مرمریت در آشپزخانه می توان استفاده کرد از رنگ روشن آن استفاده کرد وگرنه ممکن است ناموزونی شود و اگر در کف سالن می تواند از آن استفاده کند می تواند بهترین گزینه رنگ مشکی باشد که افراد زیادی را از خود راضی کنند. کند.

سنگ مرمریت امپرادور

در ترکیه و چین می توان نمونه های زیادی از سنگ مرمریت امپرادور را مشاهده کرد زیرا این سنگها از فراورده های آن می باشند و به تمام دنیا صادر می کنند، ناگفته می برند که از این نوع سنگ ها در ایران موجود می شود.

تولید شده و به صورت خام از ایران خارج می شود و مانند چین و ترکیه این سنگها را در کارخانه ها برش و تغییر می دهد و می تواند به شکل و شمایل جدید به بازار جهانی با نام خود صادر کند که می کند.

مطمئن ایران هم یکی از آن واردکننده سنگ می باشد که به نسبت قیمت بسیار پایینی سنگ خام را فروخته و آماده مصرف را با قیمت گزافی خریداری می کند.

سنگ مرمریت امپرادور

سنگ مرمریت بلک رز

از دسته سنگهای مرمریت می توان سنگ بلک رز را نام برد که این نوع سنگ در نوبه خودش یک سنگ بسیار مقاوم و در برابر فشارهایی مانند فشار آب بسیار مقاوم می باشد، رنگ آن مشکی و دارای رنگهای سفید رنگ است که زیبایی آن را دو چندان می کند. بیان شده است و می توان برای یک سنگ تزیینی هم از آن یاد کرد.

سنگ مرمریت باریجانی

در سایت های بسیاری می توانید سنگ مرمریجانی را مشاهده کنید که این نوع سنگ سنگ تراورتن یک سنگ بسیار محکم و دارای سطوح یکسانی می باشد که از کارخانجات زیادی از این سنگ ها خریداری شده است.

سنگ را به صورت خام لمس کنید حتما متوجه شده اید که این سنگها چگونه می توانند باشند و به این باور می رسند که چگونه این سنگها برای ساختن بسیار مناسب هستند. در واقع سنگهای باریجانی وقتی که خام هستند و سطح صافی دارند که باعث می شوند در کارخانه با هزینه بسیار کمی فراوری روی آن انجام شود و ممکن است در زمان بسیار کمی این فرآیند را بکشد و می تواند از آن یک سنگ آماده استفاده کند.

سنگ مرمریت باریجانی

سنگ مرمریت تیشه ای

در گذشته با تیشه به سنگها ضرباتی را وارد کرده اند که سنگ مرمریت تیشه ای هم از آن اسم نشات گرفته است و به این دلیل این اسم را بر آن انتخاب کرده اند که وقتی با تیشه به سطح سنگها وارد می شود می کند که سطحی می کند.

آن را زبر گردانند و اميدوارند هم اين اسم روي اين عمل بجا مانده باشد كه به گونه اي اين عمليات را در كارخانجات به روش صنعتي و با دستگاه انجام مي دهند كه كمتر هم نسبت به روش سنتي آن دارد و زمان كمتري هم لازم است كه مي شود. این سنگها را تیشه ای کنیم، این سنگها در مصارف کف بکار می رود.

سنگ مرمریت چهرک

از دسته سنگهای مرمریت که در نزدیکی شیراز می باشد سنگ چهرک می باشد، این سنگ را می توان یک سنگ تزیینی بکار برد و جزو سنگهای قیمتی مناسب می باشد و برای محلهای استحکامی بکار نمی رود زیرا که رگه هایی از جنس خاک در این سنگها. موجود می باشد که باعث می شود این سنگها استقامت کمی داشته باشند و به آن میزان مصالح مناسبی برای ساختن ساختمان نباشد.

سنگ مرمریت چهرک

سنگ مرمریت چشم آهو

این مدل از سنگ مرمریت بسیار زیبا و خیره کننده می باشد به همین دلیل به آن چشم آهو می گویند به طوری که در ساختمان های بسیار شیک و مجلل می توانید این سنگها را ببینید که چه زیبایی در دیوار یک نماد زیبایی بکار می رود. و معمولاً در پشت این سنگها یک نورافکنی هم قرار می دهد که قسمتهای نازک این سنگها را که مانند ساختمانی نور را انعکاس می دهد می توان آن را یک نقاشی طبیعی دانست.

سنگ مرمریت حمزاوه

اگر برای راه پله و دیوار منزل تان می توانید از سنگ های استفاده کنید می توانید سنگ مرمریت را انتخاب کنید، این سنگ آهکی را در انواع رنگ های کرم و پرتقالی می توان یافت که دارای رنگ های متفاوتی باشد و به دلیل آهکی بودن سنگ های حمزاوه باشد.

نباید این سنگها را در معرض خطر قرار داد بنابراین برای کف ساختمانها نمی تواند باشد و مناطق سرد هم مناسب برای این سنگها نیست که بخواهیم از آن استفاده کنیم در واقع هر چه میزان ضخامت این سنگها بیشتر شود، آن هم بیشتر خواهد شد.

اگر برای راه پله های پر تردد می توانید از این سنگ مرمریت مشکی استفاده کنید حتما از نوع ضخیم تر آن استفاده کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما