سنگ مرمریت رنگی مورد استفاده در نمای داخلی و خارجی

سنگ مرمریت رنگی مورد استفاده در نمای داخلی و خارجی یکی از انواع سنگ‌های دگرگون شده است که فرآیند دگرگونی آن، از تغییر سنگ آهک به وجود می آید. مهم ترین جز تشکیل دهنده آن، کانی کلسیت می باشد.

استفاده های بسیار زیادی از سنگ مرمر می شود که مهم ترین آن، استفاده در ساختمان سازی و همچنین نمای ساختمان و استفاده در بناهای زیارتی، می باشد.

سنگ مرمر که در بازارهای جهانی خرید و فروش می شود، با نام اُنیکس عرضه می شود.

سنگ مرمریت رنگی وارد بازار شده است که بسیار زیبا و کاربردی است و در این مقاله، به کاربردها و شرایط موجود این محصول می پردازد.

مزایا و معایب سنگ مرمریت

سنگ‌ مرمریت، یکی از زیباترین سنگ‌ها می‌باشد که بیشتر جنبه تزئینی دارد. ویژگی های خاص و منحصر به فردی است که این سنگ باعث می شود که از آن به عمل آید. که در ساخت مصنوعات سنگی و در ساختمان، بسیار کاربردی است.

این سنگ از نظر ساختاری، جز سنگ های دگرگونی به حساب می آید و به دلیل تخلخل کمتری که نسبت به انواع دیگر دارد، مقاومت بالا تری نیز دارد.

همچنین با توجه به وزن نسبت به سایر مصالح استفاده شده، سنگین تر است که باعث می شود از آن در کار ساختمانی و ساختمانی بسیار متنوع استفاده شود.

از نظر وزن و مقاومت، تنها نسبت به سنگ های گرانیتی، وزن و مقاومت کمتری از خود نشان می دهد.

همان طور که اشاره شد، سنگ مرمر از سنگ های دگرگون شده آهکی است که نسبت به سنگ های تراورتن، مقاومت و وزن بالا تری دارند.

عمده استفاده از این نوع سنگ هم در قسمت های داخلی ساختمان می باشد که بسیار زیبایی را به وجود می آورد.

با استفاده از روش های مدرن ساخت و ساز و استفاده بیشتر از انواع تزئینات ساختمانی در داخل و خارج، استفاده از سنگ مرمریت نیز بیشتر می شود. به طوری که انواع سنگ‌های مرمریت با طرح‌ها و اندازه‌های مختلف تهیه و تولید می‌شوند و روند رو به رشدی را داشته‌اند. به همین دلیل در بسیاری از کشور ها، تمهیداتی برای این محصول در نظر گرفته شده است.

کشورمان نیز در دو دهه اخیر با ارائه زیر ساخت های مناسب است تا به یکی از صادرکنندگان پیشنهاد سنگ های مرمریت تبدیل شود. لازمه تداوم و گسترش این فعالیت ها، تنوع بیشتر، و همچنین توجه به تولید محصولات مد روز است.

مزایا و معایب سنگ مرمریت

سنگ مرمریت همدان

سنگ مرمریت همدان، یکی از با کیفیت‌ترین انواع سنگ‌نماها را تولید می‌کند که همه ساله بخشی از آن تولید می‌کند، اختصاص می‌کند.

استفاده از سنگ مرمریت، در ساختمان سازی و مخصوصا در ساختمان ساختمان می باشد.

طرح ها و روش های متعددی برای تزیین دکوراسیون داخلی و ساختمان های خارجی در نظر گرفته می شود و از نظر میزان استفاده، سنگ های مرمریت، بیشترین مصرف در صنعت ساخت و ساز و به خصوص آن را دارند که همه اینها باعث می شود تا این کار را انجام دهد. کارخانجات تولیدی این محصولات، سنگ های مرمریت خالص و با کیفیت ارائه می دهد که وارد بازارهای داخلی و خارجی می شود که به عنوان محصولی در زمینه مورد استفاده قرار می گیرد، در ساخت و ساز و مخصوصا در ساختمان می باشد.

با توجه به وجود معادن مختلف سنگ مرمر در کشور، ایران به عنوان یکی از مطرح ترین صادرکنندگان سنگ نما به کشور های همسایه، در زمینه گسترش این محصولات فعالیت می کند.

از مهم ترین راه حل ها برای افزایش بازدهی در رویه های سنگ نما که باعث افزایش قدرت رقابت در بازارهای جهانی می شود، در پی دارد، شامل این موارد است: به کشوری که هزینه هایی در آن نسبت به بقیه کشور ها پایین است، می رسد. کاهش هزینه های تولید؛ به عنوان مثال، به منظور رفع نیازهای لازم، نیرو های فروش در مورد نیاز، مطابق با نیاز مشتریانی که در خارج از کشور به کار گرفته می شوند، شرایط مناسبی را ایجاد می کنند و به موقع در کمترین زمان ممکن.

مهم بحث در خصوص محصول آن محصول، کیفیت و ارزان بودن می باشد. محصولات تولیدی باید به گونه‌ای باشند که بهترین و مرغوب‌ترین آن‌ها برای انجام فرآیندها باشند، انتخاب شوند که هم برای فروش، مشکلی به وجود نیاید و هم زمینه ساز ایجاد آینده شود.

سنگ مرمریت همدان

انواع سنگ مرمریت از جمله سنگ مرمریت، هم چنین از آنجایی که جز محصولات تزئینی هستند و بحث دوام و حفظ کیفیت آن در اولویت قرار دارد. بسته بندی آن واقع است، یکی از عوامل مهم می باشد. هر چقدر بسته بندی ساده تر و ایمن تر باشد، به همان میزان جابجایی آن نیز راحت تر می شود و در نتیجه آن افزایش می یابد.

از راه‌حل‌های دیگری که باعث کاهش هزینه‌های مصرفی می‌شود و تا امکان استفاده از اینترنت وجود داشته باشد، برای استفاده در زمینه فروش و جذب مشتری می‌باشد. زیرا باعث کاهش هزینه و زمان مصرف می شود.

میزان استفاده از انواع سنگ مرمریت که از آن ها راحت است، باید در کشور وارد کننده مشخص شود. لازم است تا بیان کنیم که در چند سال متوالی بیشترین میزان مصرف محصولات تزئینی، و به خصوص سنگ مرمریت در بازار جهانی بوده است. کشورمان ایران در چند سال کاری با کاهش هزینه ترخیص، در زمینه تهیه و توزیع انواع سنگ‌ها، به موفقیت دست یافتنی است.

سنگ مرمریت خور و بیابانک

همان طور که در مقاله ابتدایی گفتیم، سنگ مرمریت در طرح های مختلف وجود دارد که انواع سنگ خور و بیابانک، با تنوع طرح و رنگ بالا، در بازار وجود دارد.

مهم ترین شاخصه این مدل از سنگ های مرمریت، وجود رگه های سیاه یا رنگی و نازک در طرح آن می باشد که این رنگ ها در زمینه سفید سنگ، جلوه بسیار زیبایی دارد.

سنگ مرمریت خور و بیابانک

با توجه به این که بیشتر در مراکز مختلف ساختمان‌های مختلف از سنگ‌های روشن استفاده می‌شود و سنگ مرمریت سفید است از پرکاربردترین سنگ‌ها می‌تواند با قیمت بسیار مناسب عرضه شود.

خرید از مراکز و نمایندگی های معتبر بازار مرمریت، و همچنین خرید اینترنتی و غیر حضوری، می تواند در کاهش قیمت آن تاثیر داشته باشد.

این سنگ ها به طور عمده و مستقیم، با تولید کننده به بازار عرضه می شود که مراکز و سایت های معتبر تولید سنگ مرمریت، بسیار حائز اهمیت است.

مراکز فروش سنگ‌های مرمریت، به طور خاص در سراسر کشور وجود دارند که انواع سنگ مرمریت و سایر سنگ‌ها را مورد استفاده قرار می‌دهند.

از جمله انواع مرمریت های تولیدی در خور و بیابانک، هرات و دیگر نقاط کشور؛ که جنس مقاوم و دوام بلندتری دارند.

در این بین نمایندگی های دیگری در سراسر کشور، این محصولات به صورت مستقیم و بدون واسطه تولید به بازار عرضه می شوند.

این عامل باعث صرفه بودن قیمت به همراه کیفیت مناسب آن می شود.

برای خرید این سنگ های زیبا به صورت عمده و گزی، می توان به مراکز معتبر فروش این محصولات مراجعه کرد و سنگ نمای مورد نظر را با توجه به استفاده از آن می توان خرید کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما