سنگ مرمریت مشکی سفید سبز قهوه ای

در ساختمان سازی از سنگ مرمریت استفاده می شود که رنگ ها متعدد و مختلف این نوع سنگ ها به مشکی، سفید، سبز، قرمز، زرد و قهوه ای اشاره می کند که سنگ های پر طرفدار و برای استفاده در بین سنگ های ساختمانی طبیعی در کل دنیا باشد.

اکثر افراد سنگ مرمر و مرمریت با هم اشتباه می گیرند و فکر می کنند این دوتا سنگ یکی هستند اما باید گفت که سنگ مرمر و مرمریت تفاوت های بسیار زیادی با هم دارند و از نظر شباهت و ساختن با مشابه مشابه نیز می باشند.

سنگ مرمر را می توان به عنوان یکی از سنگهای آهکی شناسایی کرد که دارای تنوع رنگهای زیاد و زیبا و همچنین طرحهای مختلف می باشد.

سنگهای مرمر به وجود آمدن از چشمه آبگرم قدیمی می باشد، سنگ مرمر از نظر مقاومتی بسیار مستحکم و قوی می باشد و همچنین در مصارف بهداشتی نیز استفاده می شود و سنگ مرمر را می توان در کف پذیرایی، آشپزخانه، دیوار و اوپن آشپزخانه نام برد.

سنگ مرمریت مشکی

رنگها محبوبیت  به سنگ های مرمرسیاه می دهد که از نظر قیمت گران قیمت می توانند باشند.

سنگ مرمریت سفید

مقاومت در سنگ مرمریت سفید در برابر رطوبت و هوای کمتر است. همچنین توصیه می کنیم سنگ مرمر را در تابش مستقیم آفتاب ندهید که باعث رنگ پریدگی و کدری سنگ می شود معمولاً رنگ سفید و شفاف می شود. ضخامتی که برای سنگ پله استفاده می شود باید 2 و 3 سانتی متر باشد که به دلیل قیمت مناسب بسیار به صرفه باشد، اما اگر از ضخامت 3 و 4 استفاده شود باعث افزایش قیمت سنگ مرمریت می شود.

سنگ مرمریت سبز

استفاده از سنگ مرمریت سبز یا کاشی طلایی در مکان هایی مانند حمام سرویس بهداشتی که احتمالا بریزی وجود دارد توصیه نمی شود. سنگ مرمریت معمولاً از بهترین و زیباترین سنگها به شماره می رود که در فضای داخلی خانه بسیار زیبایی را به خود نشان می دهد.

سنگ مرمریت قهوه ای

اما سنگ مرمریت همان سنگ مرمر قهوه ای می باشد که از آهک وجود داشته باشد و ساخته شود. سنگ مرمریت از مقاومت در برابر حرارت نشان می دهد، سنگ مرمریت در برابر اسید آسیب پذیر می باشد و در صورت برخورد با شرایط آب و هوایی تغییر شکل می دهد.

سنگ مرمریت قهوه ای

سنگ مرمریت مشکی طلایی

از انواع سنگها می توان به رنگ مشکی طلایی اشاره کرد که این نوع سنگها از مرمریت کریستال در این نوع سنگها دارای بافتی می باشد که دانه درشت و هم اندازه می شود. از انواع سنگ مرمر، سنگ پله چینی است که دارای بافتی می باشد که از بلورهای هم اندازه و دانه های ریز ساخته می شود و شامل رنگ های سفید خاکستری و کریستال می شود. سنگ مرمریت ابری در این نوع سنگ های مرمریت بافت های کوچک و بزرگ می باشد که به صورت نوارهای غیر هم راستا قرار گرفته است.

سنگ مرمریت پرتقالی

رنگ های مختلف در سنگ مرمر و مرمریت مشابه هم می باشند و دارای رنگ های متنوع و زیاد می باشند که از جمله های رنگ های سفید، پرتقالی، خاکستری، سیاه، نارنجی، قرمز، زرد و غیره می باشد و سنگ مرمر سنگ مرمریت نور را خوب می کند. از خود عبور می دهد. به نظر می رسد که وقتی چراغ قوه را پشت سنگ مرمر قرار می دهد برعکس سنگ ساختمانی، پشت سنگ را به راحتی می توانید سنگ ها را ببینید که نور به خوبی از عبور کرده و همین امر باعث می شود که در ساختن در پشت این سنگ ها از چراغ های ال. ای دی استفاده می کنند که زیبای این سنگها را بیشتر در ظاهر ساختمان ایجاد کند.

سنگ مرمریت پرتقالی

سنگ مرمریت جگری

نوعی دیگر از رنگهای خوش رنگ جگری می باشد که سنگ مرمریت به دلیل قیمت مناسب و ارزان در اکثر ساختمانها به چشم می خورد اما سنگهای مرمر به دلیل قیمت بسیار بالا و گران در ساختمانهای لوکس و شاهانه استفاده می شود.

سنگ مرمریت خاکستری

بزرگی و تنوع رنگ خاکستری در سنگ مرمریت در زمینه نورپردازی که هرچقدر این سنگ بزرگتر باشد که جلوه و زیبایی بهتری به ساختمان الهام می دهد. سنگ مرمریت سفید بیشتر شود به صورت طولی در موارد مختلف برش داده می شود زیرا این سنگ مرمریت در کف و برای استفاده از ساختمان می و نیاز به برش های طولی بیشتر دارد.

سنگ مرمریت خاکستری

خرید سنگ مرمریت سفید

شیک و رنگی که ناپذیر در خرید سنگ مرمریت سفید می باشد که رنگ سفید در همه زمینه زیبا می باشد. در واقع بافت پیوندی مشابه سرامیک سفید می باشد و جز سنگهای نرم به شماره می آید این نوع سنگها از نظر براقیت و صیقل دادن جلای خوبی دارد و به طور کلی این نوع سنگهای آهکی انواع رگه ها و فسیل در اکثر آنها قابل می باشد.

سنگ مرمریت رنگی

انتخاب سنگ مرمریت رنگی امری سلیقه ای می باشد که در انتخاب نوع مرمریت سنگ دقت کنیدو بستگی به سلیقه ی فرد دارد.

سنگ مرمریت زیتونی

رنگهای خاص در سنگهای مرمریت به وجود ناخالصیهایی که در آن ساخته شده است به رنگهای روشن سفید سیاه و رنگی مانند قرمز سفید قهوه ای، زیتونی، صورتی، سیاه، سبز، زرد، بنفش و غیره وجود دارد.

سنگ مرمریت سیاه

مقاومت بالا در سنگ های مرمریت سیاه کم می شود، اما بسیار با استفاده از چسب و رزین و اپوکسی مقاومت سنگ مرمریت ها را چند برابر کرده و باعث می شود سنگ مرمریت دارای برق و جلا باشد.

سنگ مرمریت سبز بیرجند

یکی دیگر از منابع سنگ مرمریت سبز بیرجند می باشد که با توجه به انتخاب رنگ می توان از آن در خانه استفاده کرد.

سنگ مرمریت سبز بیرجند

سنگ مرمریت شهیادی

رنگ این نوع سنگ مرمریت شهیادی کرم می باشد و رنگ های کمتر و رنگ روشن تر دارد که قدمت 70 ساله دارد و جزو قدیمی ترین سنگهای ساختمان به شماره می آید. این نوع سنگها روشن می باشد که بسیار ساده است، و برای نماهای داخلی ساختمان، سنگ پله، قاب آسانسور، قرنیز و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. برای سخت پسندان این نوع سنگها را می توانید با سنگهای تیره جلوه بسیار زیبا و خاص به ساختمان می بخشید.

سنگ مرمریت صورتی انارک

رنگهای قرمز و صورتی در سنگ مرمریت انارک با زمینه رنگ قرمز تیره که رنگهای سفید براق به صورت نامنظم پراکنده باشد، که این نوع سنگ در شهرستان انارک اصفهان واقع شده است. این سنگ سبز رنگ می باشد که با رنگ های قرمز نام مرمریت انارک قرمز شهرت دارد.

سنگ مرمریت صدفی

رنگهای محبوب در سنگهای مرمریت صدفی می باشد که دارای خاصیت جذب بسیار بالا است زیرا آن آهکی بودن سنگ می باشد و این نوع سنگها یا سنگ گوهره را نباید در سرویس بهداشتی ها حمام آشپزخانه و جاهایی که ریزش آب دارد نباید استفاده کرد. سنگ مرمریت دارای مقاومت ضعیف بینتری نسبت به آب دارد و از می رود. همچنین نوع سنگها در اثر سرما و گرما که در معرض انقباض و انبساط قرار می گیرد می تواند باعث ترک خوردگی ایجاد شود. این نوع سنگها به دلیل این که مقاومت کمتری دارند در کف و پلهای رفتند نباید استفاده شود زیرا به عنوان زمان باعث می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما