سنگ پله چینی پرطاووسی اصفهان یزد

در سازه های ساختمانی و اداری می توان از سنگ پله چینی پرطاووسی یزد استفاده یکی از بزرگترین معادن سنگ پله در سمت شهر یزد می باشد این سنگ با زمینه رنگ کرم و قهوه ای بسیار زیبا و جذاب است. این نوع سنگ زمانی که صیقل داده از درخشندگی بیشتر می شود. یکی از سنگ پله هایی که می تواند در ساختمان سازی استفاده کند که ظاهر بسیار زیبایی دارد و همچنین بسیار مقاوم است همین سنگ پله پرطاووسی است. این سنگ پله ها متفاوتی دارند. این مدل سنگ پله ها بخاطر دوام بالا و ظاهر خوب برای مکان های پر رفت و آمد هم شایسته هستند یکی از شاخص های مناسب این نوع سنگ ها قیمت مناسب آنها باشد. استفاده از سنگ های چینی برای نمای ساختمان شهر گرمسیر مناسب است زیرا کمترین جذب گرما را دارد و نور را منعکس می کند.

سنگ پله چینی پرطاوسی

اصطلاح پرطاووسی تجاری بوده است وتقریبا مخصوص ایران است سنگ پله چینی پرطاووسی مانند سنگ مرمریت پرطاووسی یکی از مطرح ترین سنگ های پله برای کار در ساختمان سنگ هایی است که در ساختمان می شود یکسری از شاخص ها را دارا باشد به عنوان مثال بافت سالم ترک ترک داشته باشد. یا شیار نباشد و شکننده نباشد، پوسیده نباشد و به راحتی از بین نرود، سطح صاف و یکدست باشد.

سنگ پله چینی پرطاوسی

آب زیاد جذب نکند یا وقتی که در معرض آب قرار می گیرد زود از بین نرود، در سنگ مواد طبیعی یا مصنوعی استفاده نشده باشد، سنگ باید مقاومت بالایی داشته باشد که به راحتی در مقابل طوفان، آب، یخبندان یا سرد و گرم شدن متلاشی نباشد. . سنگ های چینی سنگ هایی هستند که از اهک حرارت دیده می شوند. که رنگ های روشن تری دارند. سنگ چینی به دلیل منعکس کردن نور، همچنین جذب اب پایین و مقاومت بالا برای راه پله انتخابی مناسب است. از سنگ های که بافت آن کریستالی و طرح های آن بیشتر است می توان برای قسمت های دکوراتیو منزل مانند پشت تلویزیون ال ای دی استفاده کرد. این سنگ ها دارای جلا و درخشش بی نظیری هستند که همین امر باعث می شود تا طراحان و معماران بسیار از آن بهره مند شوند.

سنگ پله چینی پر طاوسی اصفهان

مجتمع ساخت راه پله سنگی که می توان از سنگ پله چینی پرطاووسی اصفهان استفاده کرد زیاد است که می توان به مورد اشاره کرد: مقاومت بالا، در جاهایی با رفت و آمد چند بالا، بهتر است که از سنگ چینی استفاده شود. نگهداری راحت، معمولاً یکسری از راه پله ها چوبی است که نگهداری از آنها مشکل است، زیرا پس از مدتی پوسیده و بین می رود و نیاز به تعمیر و جا به جایی دارد و حتی مشکل نظافتشان است که راه پله چوبی سنگ پله ها بسیار بادوام است. هستند و به راحتی آسبب نمی بینند و نظافتشان کار ساده ای است.

سنگ پله چینی پر طاوسی اصفهان

قیمت سنگ پله

افزایش قیمت ساختمان، راه پله های سنگی برای زیبایی و ظرافتی که بیشتر به چشم می آیند و بیشتر را به خود جذب می کنند و باعث افزایش ارزش ساختمان می شوند. ایجاد مدل های مختلف در طراحی، با وجود بافت ها، طرح ها و زمینه های رنگی، می شود از آنها در قالب های مختلف استفاده کرد و با طراحی ایده های طرح های زیبایی خلق کرد. مقاوم در برابر آتش سوزی، مقاوم بودن سنگ پله ها در مقابل آتش سوزی باعث خطر یک راه فرار مناسب می شود.

سنگ پله چینی پر طاوسی یزد

یکی از اخرین کارها که در ساخت ساختمان انجام می شود، اجرای سنگ پله چینی بر طاوسی یزد است. ساختمان ها ابتدا پله های آجر فشاری یا گچی را می سازند و در پایان کار می سازند، به سنگ کردن راه پله ها می روند تا سنگ ها اسیب پذیرند و ممکن است هنگام بالا بردن مصالح دچار سایش یا خوردگی شوند. سنگ های ساختمانی بسیار با دوام بوده و انتخاب آن جلوه و زیبایی به ساختمان می بخشد.

سنگ پله چینی پر طاوسی یزد

به علت پر رفت و آمد بودن راه پله باید سنگ پله مناسبی را انتخاب کنید و توجه داشته باشید که با شوینده نانو سازگار باشد. همچنین باید در خاطر داشته باشید که از شوینده های اسیدی از جلا و درخشش سنگ کم می کنید بهتر است از شوینده های ملایم استفاده کنید. سنگ های چینی بسیار پر دوام بوده و دارای قابلیت استفاده در تمام ساختمان ها هستند. سنگ های چینی برای نقاط گرم کشور بسیار مناسب است زیرا جذب گرمای کمتری دارد. بیش ترین کاربرد سنگ چینی در حمام و دسشویی است و آن هم به دلیل دارا بودن رنگ روشن و جذب اب پاین است.

سنگ پله چینی پرطاوسی ارسنجان

یکی از مهمترین قسمت های هر ساختمان راه پله است که به دلیل عبور افراد  باید از جنس های مرغوبی استفاده شود. نوع سنگ انتخابی بسیار حائز مهم است. سنگ پله باید از قابلیت خوبی بر خوردار باشد و کمترین جذب اب را دارا باشد که سنگ های پله چینی پرطوسی تولید شده در ارسنجان دارای این خواص هستند.

هر اندازه که جذب آب بیشتر باشد و همیشه را جذب کند و همیشه سنگ مثل سنگ تراورتن با لکه های کثیف باقی می ماند. این امر جلوه با شکوه سنگ را از بین می برد.

برخی از سنگ ها علاوه بر جذب اب، طی فرآیندی شوره می زند و ظاهری نا شایسته بر جای می گذارد. به خصوص در شهرهایی مانند قم که دارای آب آشور است وضعیت وخیم تر خواهد شد. باید مراقب باشید که هر سنگی قابل استفاده در تمام ساختمان نیست و هر کدام مناسب بخش و قسمت خاص است.

تعداد زیادی از جمله، دوام، قابلیت قابلیت، جذب آب یا طرح در انتخاب سنگ پله تاثیرگذار است.

سنگ های پله مرغوب باید جذب آب بسیار پایین را داشته باشد که این ویژگی مربوط به سنگ های چینی، مرمر و گرانیت است. البته باید توجع داشت که سنگ گرانیت قیمت بالا تری را دارد که می توان به جای آن از مرمریت درجه دو استفاده کرد. برای خرید سنگ پله با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت نسبت به سایر محصولات موجود در بازار وشما می توانید از طریق شماره های موجود در سایت ما با مشاورین مجموعه ارتباط برقرار کنید تا اطلاعات لازم در نحوه ثبت سفارش را در اختیارتان قرار دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما