سنگ چینی الیگودرز سفید + مشخصات بسته بندی عمده فله

سنگها مدلهای متفاوتی مانند سنگ خام دارند که هر کدام از آنها کابرد بخصوصی دارند، سنگ چینی الیگودرز سفید نمونه ای از این سنگها است که مشخصات عمده فله آنها بسیار ویژه و پر فروش هستند، این نوع سنگ سرامیک بیشتر به صورت اسلب در می آید. بازار عرضه می شود.

کاربرد این سنگ بیشتر سالن، دیوارهای لابی و همچنین استفاده از این سنگ برای کف سالن های بزرگ و تالار است، این سنگ نوعی سنگ کریستالی است. رنگ این سنگ سفید همراه با خطوط طوسی و مشکی نا منظم است، این سنگ دارای قابلیت ساب خوردن است که باعث براق و درخشنده شدن سنگ می شود، به همین دلیل این سنگ انعکاس نور بسیار بالایی دارد که این خود دلیلی بر جذابیت دارد. بودن این نوع سنگ می شود.

سنگ چینی الیگودرز سفید

سنگهای ایران یک نوع از سنگهای بسیار مرغوب در بازار است که در این میان سنگهای چینی الیگودرز سفید، یکی از معروفترین آنها به حساب می آید، این سنگها را از دل کوهها می سازند، به خاطر کیفیت و زیبایی که دارند، در آن می گویند. بازارهای داخلی و خارجی نظر بسیاری را به خود جلب کرده است.

به دلیل درشت بودن بلورها کریستالی بودن، این سنگها مانند سنگ مرمر بسیار براق هستند و انعکاس نور بسیار خوبی دارند که این خود دلیلی برای برتری این سنگ نسبت به سنگهای دیگر می باشد.

مشخصات سنگ چینی الیگودرز

سنگهای موجود در کشور، دارای انواع گوناگونی هستند که هر کدام از آنها دارای ویژگی های ویژه می باشند، مشخصات سنگ اسلب چینی الیگودرز شامل مواردی چون بالا بودن تراکم سنگ، بسیار پائین بودن جذب آب، طرح بندی متنوع و بسیار زیبا، مقاومت بسیار است. بالا در برابر فشار، ساب پذیری بسیار خوب، مقاومت بلا در مورد سایش و همچنین استکام بسیار خوب می باشد که همه این ویژگی ها باعث ایجاد این سنگ می شوند.

مشخصات سنگ چینی الیگودرز

بسته بندی سنگ چینی الیگودرز سفید

سنگها به مدلهای مختلف بسته بندی می شوند که بنا به طول مسیر، تفاوتهایی دارند، به طور مثال، برای بسته بندی سنگ چینی الیگودرز سفید از روشهای ویژه استفاده می کنند، دلیل آن هم این است که، به خاطر کیفیت بالا و تنوع. بیشتر این سنگ، بیشتر این نوع سنگ از شهرهای دیگر هستند. همچنین این مزیت و برتری باعث می‌شود بیشتر از همه در کشور باشد، این نوع سنگ می‌شود، می‌تواند از آن‌ها خواسته سنگ بر نخورده چینی گودرز را داشته باشد که این جا به خاطر وزن حدود 3 تنی سنگ باید با تریلی تراکتور مخصوص انجام شود.

سنگ چینی الیگودرز عمده

با توجه به مختلف بودن سنگها، قیمت آنها نیز تفاوت دارد، یکی از بهترین قیمت ها، روش بررسی سنگها، به عنوان مثال دلیل پائین بودن قیمت سنگ چینی الگودرز، به خاطر بومی بودن کارخانه کارخانه است.

با توجه به مناسب بودن مزد کارگر و همچنین ماشینی بودن بیشتر مراحل کار، این سنگ ساختمانی با قیمت بسیار مناسب تری نسبت به نمونه های دیگر در بازار عرضه می شود، این نوع سنگ ها دربرابر گرما و مقاومت بسیار بالایی دارند.

سنگ چینی الیگودرز فله

سنگها به روش متفاوتی برای مقابله با قرار می گیرند، اکثرا سنگها به صورت سنگ اسلب از روش های مختلف استفاده می کنند و از سنگها نیز به فله مورد استفاده قرار می گیرند، یک نمونه از این سنگ ها، سنگ چینی گودرز فله می باشد که یکسری باشد.

از مشتریانی که در کار تولید سنگ هستند و دسترسی به معادن ندارند. این سنگ‌ها را به صورت فله‌ای خریدار می‌کنند و می‌خواهند بسته‌بندی و طراحی به مشتریان دیگر از داخلی و خارجی عرضه کنند، این نوع سنگ‌ها به کیفیت و مرغوبیت بالاتری می‌دهند، مورد توجه خیلی از قرار دادن مشتریان.

سنگ چینی الیگودرز فله

سنگ چینی الیگودرز طلایی

سنگها دارای ویژگی های متفاوتی هستند که قیمت سنگها به همین منظور است، سنگ چینی الیگودرز طلایی یکی از انواع سنگ ها است که، دارای رنگ روشن و خطوط تیره ملایم می باشد.

ضخامت این سنگ ها دارای استاندارد بین المللی بوده و دارای مشتریان خود راضی نگه دارد، ضخامت این سنگها 2 سانتی متر است، این نوع سنگ ها دلیل برش خوردن به وسیله دستگاه تمام مکانیزه، بسیار صاف و منظم هستند.

سنگ چینی الیگودرز زردبار

سنگها به صورت های متفاوتی استفاده می کنند می گیرند، اکثرا سنگ های الیگودرز به صورت سنگ اسلب بوک مچ به کار برده می شود، نمونه ای از کاربردی ترین نوع این سنگ ها، سنگ چینی الیگودرز زردبار است که به دلیل طرح و رگه های خاصی است. دارد. موارد بالا دارد، یکی از ویژه ترین موارد استفاده، استفاده از این نوع سنگ برای صفحه کابینت است که زیبایی فضای آشپزخانه می بخشد.

سنگ چینی الیگودرز ریز بار

سنگها همچون سنگ پله دارای ویژگی و کارایهای متفاوتی هستند که بنا به اندازه و میزان استحکام مورد استفاده قرار می گیرند، سنگ چینی الیگودرز ریز بار یک نمونه از این سنگها به حساب می آید که، به خاطر کیفیت بالا و طرح های مختلف توانسته نه تنها در بازار های ایرانی، بلکه در بازار های خارجی نیز از محبوبیت بالایی برخوردار باشد.

این سنگ با تکیه بر ماشین آلات صنعتی و مهندسین داخلی توانسته از نظر کیفیت خود را در بازار های جهانی تثبیت کند.

سنگ چینی الیگودرز ریز بار

سنگ چینی الیگودرز رنگی

سنگهای چینی الیگودرز نوعی سنگ کریستالین ایرانی هستند، سنگ تراورتن و سنگ چینی الگیودرز دارای رنگ و طرح بندی متفاوتی هستند، اکثر سنگهای الیگودرز سفید هستند.

سنگ چینی الیگودرز رنگی جز خاص ترین سنگ های موجود در بازار به شماره می آیند که کمیاب و پر طرفدار هستند، این سنگ ها به خاطر زیبایی خاص و دارای آن هستند، بیشتر در نمای ساختمان ها و حتی داخل داخل منزل به کار برده می شود.

سنگ چینی الیگودرز شکن

سنگ شکنها هر کدام به روش مورد استفاده قرار می گیرند و کارایی خاصی دارند، سنگ چینی گودرز شکن، نوعی سنگ شکن است که، سنگ ها را از جمله سنگ پله صلصالی به صورت یکنواخت درست می کند، تا از له و پودر شدن جولوگیری شود.

شود، این دستگاه صنعتی بسیار پر کاربرد و طرفدار است، چرا که برای تهیه سنگ ساختمان ساختمان بسیار کارایی دارد.

سنگ چینی الیگودرز لیست قیمت

سنگهای چینی الیگودرز یک نمونه از سنگهای منحصر به فرد ایرانی هستند که برای نماهای داخلی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند، سنگ چینی الیگودرز در لیست قیمت سنگ های پر مصرف قرار دارد که دلیل آن هم کیفیت و کارایی بالای این سنگ گوهره است.

سنگ چینی الیگودرز لیست قیمت

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما