نمای بیرون ساختمان یک طبقه با سنگ تراوررتن قاب دور پنجره

افراد زیادی برای طراحی نمای بیرونی ساختمان یک طبقه با سنگ تراورتن قاب دور پنجره، استفاده می کنند که ساختمان های بیشتری در سطح کشور سنگ تراورتن را به خوبی می شناسند.

سنگ تراورتن جزء سنگ تزیینی می باشد که در واقع رسوب باقی مانده در آب های گرم می باشد. تنوع و این سنگ ها بسیار زیاد است و از استحکام بسیار زیاد است و از این سنگ ها بیشتر در ساختمان، استخرها و حتی سنگ فرش استفاده می شود.

نمای بیرونی ساختمان یک طبقه با سنگ تراورتن

در ادامه باید بگویم که نمای بیرونی ساختمان یک طبقه با سنگ تراورتن از نوع لوکس ترین استفاده آن می شود قیمت آن هم بسیار بالا می باشد. مصرف این سنگ ها افزایش چشمگیری داشته و محبوبیت خوبی در میان جامعه پیدا کرده است به این دلیل که اکثر افراد از سنگ تراورتن در مدل های مختلف در ساختمان استفاده می کنند که ماندگاری این سنگ ها بسیار بالا می باشد.

حفره های موجود در این سنگ ها بر اثر گازهای محبوس شده در آب های گرم به وجود آمده اند که بافت این سنگ ها معمولا زبر می شود که اصالت این سنگ را می رساند.

نمای بیرونی ساختمان یک طبقه با سنگ تراورتن

سنگ تراورتن قاب دور پنجره با سنگ

باید بگویم که رنگ سنگ تراورتن قاب دور پنجره با سنگ در رنگ های سفید و حتی کاراملی می باشند. این سنگ ها دارای رنگ های متداول هستند که قیمت آن ها بسیار پایین تر می باشد ولی رنگ های آن هم وجود دارند که قیمت های آن بسیار بیشتر خواهد بود، در واقع هر چقدر این سنگ ها در آب هایی با محلول و مواد کمتر باشد. رنگ آن ها روشن تر می باشد. باید توجه داشته باشید که تراورتن استخوانی در برابر سرما و ذوب شدن پایدار است، همین دلیل از نوعی استفاده است که دارای ضخامت بیشتری باشد. این سنگ ها در زمان روم باستان کشف شد به طوری که از آن ها برای زندگی محیطی خود استفاده می کردند به دلیل اینکه خیلی خیلی زیاد هستند و هنوز هم در طول سال های زیاد این سنگ محبوب می باشد و در طراحی مکان هایی در سطح بالا. شهر استفاده می شوند.

سنگ تراورتن قاب دور پنجره با سنگ

نمای آجر و سنگ تراورتن

همانطور که گفته شد نمای آجر و سنگ تراورتن از فعالیت چشمه های آب گرم به دست آمده است.

در سطح زمین با توجه به افت فشاری که دارد و کاهش دما زیاد با آزاد سازی دی اکسید کربن و تبخیر شدن آن باعث می شود بلور کلسیت تولید و این لایه ها رو هم قرار گرفته و سنگ تراورتن به وجود می آیند. اگر این شرایط پایدار باشد لایه های بیشتری به این سنگ اضافه شده و ضخامت بیشتری پیدا می کند و دیده شده در طول فصل های سال جلوه زیبایی به این سنگ ها اضافه شده است.

نمای آجر و سنگ تراورتن

سنگ تراورتن کف حیاط

مجموعه در ساختمان های مختلف از تراورتن گردویی برای کف حیاط خانه و حتی محل کار هم استفاده می شود. این سنگ ها زیبایی چشم نوازی دارند و هر بیننده ای را مجذوب خود می کند. این سنگ ها برای نیازمند کارها و فرآوری های بسیاری می باشند که از این سنگ ها تا برداشت زمان بر است. در واقع سنگ تراورتن به هیچ وجه لیز کف و می توان از آن حیاط، استخر و مناطق خیس و خیس استفاده کرد.

سنگ تراورتن کف حیاط

سنگ تراورتن کف

بافت به کار رفته در سنگ تراورتن کف دارای رنگ های متنوع و نواری می باشد که بیشتر این سنگ ها مقاومت سایشی خیلی کمی دارند. سنگ تراورتن به دلیل عایق بودن از نظر صوتی و عایق حرارتی بوده که در برابر آتش سوزی مقاومت زیادی دارد.

سنگ تراورتن مشکی نما

در حقیقت سنگ‌اورتن مشکی نما مثل مرمریت مشکی دارای ویژگی‌های صیقلی بالا می‌باشد که درخشندگی زیادی دارد و مناسب استفاده در نماهای حجمی می‌باشد.

از عیوب این سنگ می توان به جذب بالای آن اشاره کرد که به همین خاطر از پولیش سنگ برای آن استفاده می شود تا آن را به شدت افزایش دهد تا در مقابل ها بسیار قوی باشد.

سنگ تراورتن مشکی نما

سنگ تراورتن نما

از همه سنگ تراورتن نما مثل سنگ سیلیس می توان گفت که سطح آن همیشه خنک است و گزینه مناسبی برای استفاده در استخر می باشد که بسیار با صرفه باشد و دارای ظاهری بسیار زیبا باشد و در طول زمان رنگ خود را از دست نمی دهد.

سنگ تراورتن پله

در ساختمان های جدید از سنگ تراورتن و سنگ چینی برای پله استفاده می شود که هم جذابیت بیشتری دارد و هم با رفت و آمد و تماس با اشیا تغییر نمی کند.

سنگ تراورتن پشت بام

به دلیل کاربرد زیاد تراورتن خاکستری برای پشت بام ساختمان ها هم از آن استفاده می شود که در تماس با نور زیاد خورشید و حرارت زیاد مقاومت خوبی و سال ها می توان از آن استفاده کرد.

سنگ تراورتن پارکینگ

امکان استفاده از سنگ تراورتن در پارکینگ های عمومی و اختصاصی وجود دارد و با توجه به قیمت مناسب و طراحی زیبا، جذابیت و محبوبیت بیشتری نسبت به سایر سنگ های دیواری و سرامیک ها خواهد داشت.

چیدمان سنگ تراورتن

مواردی که در بسیاری از ساختمان ها دیده می شود چیدمان سنگ تراورتن سنگ اسلب به صورت افقی می باشد که زیبایی داشته باشد و به راحتی می تواند آن را با استفاده از ملات خوب نصب کند.

سنگ تراورتن نما قیمت

در بازار ایران سنگ تراورتن برای نما دارای کیفیت و قیمت های دارای می باشند که هر کدام بسته به ضخامت، طرح و محیطی که باید در آن نصب شود می شود. فروشندگان بسیاری هستند که با توجه به نواسانات بازار روی این سنگ ها قیمت گذاری می کنند و آن ها را به فروش می رسانند باید در لحظه خرید دقت داشته باشید که گاهی اوقات قیمت ها منصفانه نبوده و حتی کیفیت سنگ های بسیار پایین را امتحان کنید.

از مراکز معتبر اقدام به خرید سنگ ساختمانی کنید تا هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت مناسب باشند.

شرکت ما سالیان سال در زمینه تولید و فروش انواع ساختمان های ساختمانی می باشد و هدف ما رضایت شما عزیزان می باشد در صورتی که قصد دارید از محصولات ما خریداری کنید می توانید از طریق راه های ارتباطی در سایت خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما