طرح های مختلف سنگ های مرمر در ایران

سنگ مرمریت زرشکی

از انواع دیگر محصولاتی که دارای ظاهری قرمز بوده و رنگ های زیبای کرمی را در خود جای داده است، سنگ مرمریت زرشکی می باشد که با برش در اقسام مختلف استقبال بی نظیری را همراه آورده است. سنگ مرمریت زرشکی تهیه شده از بهترین سنگ با ظاهر متمایز خود مناسب برای فضای داخلی ساختمان ها و کف تمامی محیط ها به شماره می رود.

سنگ مرمریت سبز نایین

از مشخصه های قابل ذکر سنگ مرمریت سبز نایین مواردی از قبیل: پس سبز کمرنگ، دارا بودن زمینه های روشن و سفید، تولید به صورت اسلب می باشد که از این نظر باعث می شود تا تمایز خود را بین سایر محصولات حفظ کنید.

سنگ مرمریت شکلاتی

برای بسیاری از افراد از نظر قیمت سنگ مهم است که با بهره گیری از آن ظاهر خاص و زیبایی دو چندان را به پله و فضای لابی ساختمان ببخشند، نوع مرمریت شکلاتی می باشد که برای سایر فضاها از قبیل: حیاط، محیط خارجی ساختمان. ، دیواره ها و فضای داخلی آسانسور نیز قابلیت استفاده دارد.

سنگ مرمریت صورتی

بدون شک با مشاهده فضای داخلی حمام، کف داخلی ساختمانهایی که مزین به نقش و خواص سنگ مرمریت شده است، احساس فوق العاده ای را نشان می دهد که این عامل به دلیل تراش و رنگ فوق العاده محصول همین می باشد. لازم به ذکر است رنگ‌های رنگی در سنگ مرمریت به دلیل وجود منگنز می‌باشد و هرچه این میزان بالاتر باشد، شاهد محصول تری باشد.

سنگ مرمریت صورتی

سنگ مرمریت صورتی بجستان

ما در این مجموعه نوع دیگری از سنگ را که دارای رنگ های زیبا و مشتری پسندی می باشد، معرفی می کنیم که دارای رنگ های سیاه و کریستالی است و به نام سنگ مرمریت تصویر بجستان شناخته می شود، که به زیبایی سنگ چینی می تواند در بازار باشد.

این محصولات، سنگ مرمریت های تصویری بجستان به نوع ثامن نیز معرفی می شوند و مناسب برای فضای داخلی ساختمان ها بوده اند تا با استفاده از آن محیط رویایی و شیک را خلق کنند.

سنگ مرمریت طوسی ارسنجان

همیشه به کار بردن محصولاتی که با زیبایی خود باعث مزین نمودن فضای داخلی ساختمانها می شوند می توانند یک مزیت باشند که سنگ مرمریت طوسی ارسنجان و سنگ چینی الیگودرز نیز از این قاعده مستثنی نیست. از ویژگی هایی که می توان برای سنگ مرمریت طوسی ارسنجان قائل شد، دارا بودن رگه هایی به رنگ خاکستری، ساب خوردگی بالا، عرضه به تایل و اسلب، استفاده از رزین در آن و قیمت مقرون به صرفه می شود.

سنگ مرمریت طاووسی

لازم است بیان انواع محصولات به نام سنگ مرمریت طاووسی و سنگ تراورتن وجود داشته باشد که حاصل کانی های دگرگونی است و از کلسیم بالا در خود بهره مند می شود. در واقع در سنگهای مرمریت طاووسی رگه هایی به رنگ کرمی، قهوه ای، سبز زیتونی وجود دارد که از این نظر می توان به عنوان محصول عامه پسند و کاربردی حائز مهم قرار گیرد.

سنگ مرمریت طاووسی

سنگ مرمریت فیروزه ای

می توانید در جستجوی محصولی که می توانید با استفاده از آن نسبت به زیبایی ظاهر ساختمان خود اقدام کنید، از نوع سنگ مرمریت فیروزه ای و سنگ تراورتن ارزان می توانید برای این امر بسیار مناسب باشید. سنگ مرمریت فیروزه ای جهت بهره برداری در فضای لابی، فضای داخلی ساختمان، دیواره حمام و محیط سونا، ورودی سالن و غیره بسیار مورد قرار گرفته است.

سنگ مرمریت قهوه ای مهکام

از سایر محصولات می توان برای فضای داخلی ساختمان ها، لابی، راهروها، پله ها و موارد دیگر استفاده کرد، سنگ مرمریت قهوه ای مهکام و سنگ تراورتن استخوانی است که دارای قابلیت هایی مانند: جلا و درخشندگی بالا، نفوذ ناپذیری در برابر آب است. ، سایش را می توان تصور کرد که از عدم توانایی را به سوی خود متبادر می کند.

سنگ مرمریت قرمز خاتم

از عمده ترین چیزهایی که می توان برای سنگ مرمریت قرمز خاتم متصور بود، دارا بودن پس زمینه خوش رنگ و رگه هایی بسیار کم است که با قطر مناسب و کیفیت بالای خود در جهت تزیین پله ها، لابی، فضای داخلی، راهرو و سایر مناطق به. کار می رود.

سنگ مرمریت قرمز خاتم

سنگ مرمریت گلبو

نوع دیگری از محصولات وجود دارند که از خانواده MARBLE STONE می توانند و به نام سنگ مرمریت گلبو می شوند و دارای زمینه کرمی بوده و دارای نقش های زیبای طوسی نیز هستند. در واقع سنگ مرمریت گلبو و سنگ تراورتن گردویی دارای ساب خوردگی بالا بوده و با عدم سایش خود باعث شده تا میزان فرسایش نیز در آنها بسیار پایین باشد.

سنگ مرمریت نسکافه ای

یکی از محصولاتی که با دارا بودن رنگ پس زمینه ای روشن برای استفاده در محیط داخلی و یا خارجی بسیار کار آمد می باشد، ساختمان سنگ مرمریت نسکافه ای و سنگ تراورتن شکلاتی است که با رگه های متنوع خود نقش بسیار جالب توجهی را به فضای منازل دارد. می بخشد. سنگ مرمریت نسکافه ای دارای نفوذ پذیری بسیار پایین بوده و برای کف پارکینگ و محیط لابی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

سنگ مرمریت نسکافه ای

سنگ مرمر عسلی

بسیاری از مشتریان از ما می خواهند محصولی را که می خواهند از آن لذت ببرند. از سنگ مرمر عسلی در زمینه های مختلف: مجسمه سازی، تزیین راهرو و لابیها و فضای داخلی حمامه ها بهره می برند که از این نظر به عنوان یکی از بهترین محصولات شناخته شده است.

سنگ مرمر فیروزه ای

اگر بخواهیم با ارزش ترین، کاربردی ترین و باظرافت ترین سنگی را نام ببریم در بین سایر محصولات از طرفداران بسیار مورد توجه است، سنگ مرمر فیروزه ای و سنگ تراورتن سیلور می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد.

سنگ مرمر فیروزه ای با دارا بودن رنگ های خاص و رنگ های ابر و بادی خود و همچنین وجود میزان افزایش از کلسیت در آن به یکی از پراستفاده ترین نوع محصولات در زمینه تزیین دیواره فضای حمام، کف لابی ها و ورودی منازل تبدیل شده است.

سنگ مرمر فیروزه ای

سنگ مرمر یشمی

و در انتهای این مقاله در صد هستیم تا به یکی از زیباترین محصولاتی که با رنگ خاص خود باعث درخشندگی محیط داخلی ساختمانها می شود، می شود که از این نظر می توان نام سنگ مرمر یشمی را برای شما ذخیره کرد.

سنگهای مرمر شمی و سنگ دره بخاری دارای قابلیت ویژه ای در زمینه عبور نور از خود می باشند و از این نظر برای استفاده در پروژه هایی که لوکس و مدرن می باشند، بسیار کاربردی است.

اکنون که نسبت به تمام موارد لازم در مورد اقسام سنگهای مرمریت و مرمر این مجموعه اشرف پیدا کرده اید، سعی کنید انتخاب کنید که به آن مراجعه کنید، می توانید نوع مد نظر خود را برای ثبت سفارش انتخاب کنید.

ما به شما پیشنهادان محترم پیشنهاد می کنم که با مراجعه به ویترین فروشگاهی این مجموعه و برای مشاهده فرم سفارش محصول تجربه خرید مقرون به صرفه ای را برای خود به ارمغان بیاورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما