سنگ مرمریت زیبا و لاکچری مناسب ساختمان

سنگ مرمریت چشمه شیردوش

همانگونه که در سطح شهر و بازار مشاهده می کنید انواع سنگ ها را می بینید که بهترین آن را به سنگ مرمریت چشمه شیردوش اشاره کرد.

این محصول در نوع خود در سه رنگ مختلف تولید خواهد شد که از قبیل: کرم، کرم و تصویر می‌باشد. سنگ چشمه شیردوش این ویژگی را دارد که جلای پذیرایی به این دلیل است که دارای ویژگی بالا بودن متراکم می‌باشد.

هر مدل از سنگها مانند سنگ گرانیت در نوع خود دارای درجه بندی خاص خود هستند که این سنگ بر اساس کیفیت و مشخصات تقسیم بندی خواهد شد. بنابراین می‌شود به مواردی از قبیل: نوع سنگ، سایز سنگ، پوسیدگی، رنگ، نوع موادی که در تولید آن بکار می‌گیرند.

سنگ مرمریت خوبسنگان

طرح های رنگی در سنگ مرمر خوب سنگان وجود دارد که این ویژگی باعث متمایز ساختن این نوع محصول شده است. در پس زمینه سنگ خوبسنگان رگه های قرمز رنگی وجود دارد خیلی شبیه ضربان نوار قلب خواهد بود. رنگ اصلی این محصول کرم می‌باشد.

برای شناخت یک سنگ مرمریت یا سنگ تراورتن گردویی با کیفیت باید توجه کنید که هر چی رنگ پس زمینه روشن تر باشد و رگه های موجود در آن کمتر این محصول با کیفیت تر باشد. کسانی که دنبال آرامش خاص هستند بهترین گزینه برای استفاده در فضای داخلی ساختمان سنگ مرمریت خوبسنگان می‌باشد.

سنگ مرمریت خوبسنگان

سنگ مرمریت زنجان

کسانی هستند که به زیبایی ساختمان خود اهمیت می دهند.

همچنین لازم به ذکر است که این محصول نیز مانند سایر سنگ ها در رنگ های مختلف شکلاتی، کرم تیره و بژ تولید خواهد شد. علاوه بر این نوع رنگ های زمینه، رنگ هایی وجود دارند که به این نوع سنگ ها زیبایی می بخشند.

رگه های خاص مرمریت زنجان گاهی قهوه ای و گاهی سیاه است. سنگ مرمریت زنجان در هنگام تولید دارای سوراخ های کوچکی قبل از روان شدن به بازار است که برای زیبایی بیشتر با رزین صاف می شود.

سنگ مرمریت شهرکرد

اگر به دنبال نوعی محصول برای زیباسازی فضای ساختمان خود هستید، سنگ مرمریت شهرکرد بهترین گزینه برای معرفی به شما می باشد.

زیبایی که در زمینه این محصول وجود دارد مخصوصا مناسب، رنگ و قیمت خاص است که باعث توجه بیشتر آن می شود. کاربردهای این مدل در راه پله، کفپوش و فضای داخلی ساختمان می باشد.

عوامل زیادی در قیمت این محصول تاثیرگذار است که از جمله آنها می توان به سبکی سنگ، رگه های کم در آن اشاره کرد و میزان ضخامت آن در قیمت سنگ تراورتن سفید شهرکرد تاثیر بسزایی دارد. به علاوه سنگ هایی مانند دیپلمات و چارک را می توان دو نوع سنگ مشابه آن نامید.

سنگ مرمریت شهرکرد

سنگ مرمریت شمس اباد

تنوع رنگ در دسته سنگ مرمریت شمس اباد زیاد می‌باشد که بهترین گزینه رنگ مشکی خواهد بود.

رنگهای تیره موجود در سنگ تراورتن شکلاتی در سطح بازار شهر دارای مقاومت بالا و دوام زیادی می‌باشد. بخاطر داشتن وجود کربن در سنگ مرمر این نوع به رنگ مشکی در می‌آید تا زیبایی به این محصول ببخشد.

عوامل زیادی وجود دارد برای مشخص کردن قیمت سنگ مرمریت از قبیل: ضخامت، رنگ و رنگ می‌باشد.

معمول کاربردهای این نوع از سنگها در قسمت آشپزخانه ها، سرویس بهداشتی و زیر پله خواهد بود.

سنگ مرمریت فارس

از دگرگونی محصولات خاصی پدید خواهد آمد و بهترین گزینه سنگ مرمر فارس است.

کشور ایران یکی از مهمترین و مهمترین معادن تولید کننده انواع سنگ را دارد.

اصلی ترین و مهمترین مصالح ساختمانی مورد استفاده در بازار از گذشته تا امروز. این محصول به دلیل زیبایی نسبت به سایر سنگ ها از تعداد زیادی در بازار برخوردار است.

سنگ مرمر فارس در قسمت های زیر قابل استفاده است: دیوار حاشیه، پشت ساختمان، دیوار راه پله و قرنیز.

سنگ مرمریت فارس

سنگ مرمریت گندمک شیراز

انواع مختلفی از معادن سنگ در کشور ما ایران خواهد شد که بهترین گزینه می‌شود به سنگهره گندمک شیراز اشاره کرد.

این محصول برای اینکه تیشه بافت مخصوصی بر روی سنگ ایجاد خواهد کرد زیبایی به فردی بهش می‌بخشد.

سنگ مرمریت شیراز را می‌توانید در بخش‌هایی از قبیل ساختمان‌های ویلایی، مسکونی، فضای سبز و تجاری از آن استفاده کنید.

عواملی مانند: پایین بودن قیمت آن، خاص بودن رنگ آن که کرم می‌باشد و صیقل بودنش باعث می‌شود که بیشتر مورد استفاده قرار گیرد.

سنگ مرمريت گوهره خرم آباد

هر نوع از ویژگی های خود و مشتریان خاص را دارد که سنگ دره بخاری هم می شود یکی از این نوع سنگ ها باشد.

این محصول به دلیل اینکه حفره های کمتری نسبت به سنگ های دیگر باعث جذب آب بالاتری شده است.

همچنین به این موضوع هم اشاره می کنیم که به دلیل مقاومت فشاری بالا باعث می شود که بیش از حد استحکام بالاتری را از خود نشان دهد.

سنگ مرمریت نسبت به سنگهای دیگر اینطور خواهد بود که نه خیلی زیاد نه خیلی کم می‌باشد.

در ضمن دانست که این محصول مقاومت بسیار زیادی در برابر ساییدگی یا خراش دارد.

سنگ مرمريت گوهره خرم آباد

سنگ مرمریت لاشتر قیمت

یکی از معروف‌ترین نوع سنگ می‌توان به سنگ مرمریت لاشتر اشاره کرد که قیمت آن نسبت به سایر سنگ‌ها تنها خواهد بود.

این محصول مانند دولومیت سازند در رنگ بندی مختلف روانه بازار خواهد شد تا این گزینه باعث متغییر بودن قیمت شود. سنگ لاشتر در جایگاه های بکار خواهد گرفت که می شود به گزینه هایی مانند: لابی، سینما و کافی شاپ اشاره کرد. بنابراین رنگ، اندازه ضخامت، و کیفیت این چهار عامل بر قیمت این محصول تأثیر زیادی دارند.

سنگ مرمریت نهبندان

مقاومت بالا با زمینه روشن یکی از زیبایی های سنگ مرمریت نهبندان خواهد بود. یکی دیگر از ویژگی های این محصول می شود به این اشاره کرد که نسبت به بقیه هم نوع های خود دارای بافت درشت تری می باشد.

سنگ مرمریت و سنگ اسلب در درجه پایین تری که به فروش می رسد دارای لکه های مشکی می باشد که نام دیگر آن در بازار به نام غده است.

این محصول زمانی که از خارج می شود در رنگ بندی های مختلف تولید و در سطح بازار پخش می شود.

بنابراین می شود به رنگ هایی مانند: گرانیتی، طوسی و کرم مایل به پرتقالی اشاره کرد. در ضمن باید به این نکته هم اشاره کرد که در بین این چند نوع رنگ، طوسی بهترین گزینه برای شما در صنعت ساخت و ساز می‌باشد.

سنگ مرمریت نهبندان

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما