سنگ تراورتن قرمز زرد آذرشهر

سنگ ماده ایست که از دیرباز تا مورد استفاده عده کثیری از افراد در حوزه ساخت و ساز قرار گرفته است. یکی از رایج ترین اواع سنگ موجود در بازار سنگ های تراورتن از جمله تراورتن سفید است.

در این نوشته درباره سنگ های تراورتن قرمز و زرد تولید شده در شهر آذرشهر توضیح می دهد و ویژگی های هر کدام آن را یک به یک بیان می کنم.

سنگ تراورتن قرمز آذرشهر

از آن جایی که سنگ تراورتن زیر مجموعه سنگ های رسوبی به شماره میرود اماکن خاص و محدودی دارای معادن این نوع سنگ ها هستند. سنگ های تراورتن قرمز استخراج شده از معادن شهر آذرشهر با وجود خلل و فرج فراوانی که می توانند به راحتی در پوشش دیوار و نمای بیرونی مورد استفاده قرار گیرند.

به دلیل مناسب بودن این سنگ ها برای پوشش بدنه این است که از آن جایی که میزان ناهمواری و خلل و فرج در بدنه این سنگ ها زیاد است ملات یا چسب به طور کامل در بدن پخش می شود و باعث می شود تا میزان اصطکاک بین سنگ ها و بدنه شود.

ساختمان به طور چشمگیری افزایش می یابد. از همین روی، این سنگ های با میزان چسبندگی بیشتر در نما و قابل نصب هستند و مصرف کننده دیوارها و علاقه مندی ها به این محصول می توانند آن را با اطمینان خاطر بر روی بدنه سازه خود اجرا کنند. از دیگر مزیت های این محصول برای کاربرد رنگ های سفید و یا کرم بر روی سطح این نوع سنگ ها است که باعث زیبایی آن می شود.

سنگ تراورتن قرمز آذرشهر

سنگ تراورتن زرد آذرشهر

مواردی که به آن اشاره شده است معادن سنگ تراورتن محدود بوده و به همین دلیل در هر بازاری پیدا نمی شوند. با این وجود منابع غنی از سنگ های تراورتن رنگ زرد در شهر آذرشهر نیاز دارد و از مصرف کنندگان بیشتر استفاده می کند.

سنگ های استخراج شده در این شهر نمونه نمونه آن یا تراورتن بی موج دارای خلل و فرج بسیار بوده و از استحکام در برابر سایش دیده اند. از دیگر مزیت های سنگ های تراورتن استخراج شده در آذر شهر می توان به مقاومت بالای آن در برابر تنش های عمودی اشاره کرد.

از همین روی از این نوع سنگ ها علاوه بر استفاده در پوشش بدنه ساختمان، می توان به عنوان کف پوش نیز استفاده کرد. وجود رگه های سفید با پس زمینه زرد رنگ باعث شده تا طراحان و مهندسان این نوع سنگ را برای فضای داخلی ساختمان های بزرگ در نظر بگیرند.

سنگ تراورتن زرد آذرشهر

سنگ تراورتن گردویی آذرشهر

این سنگ از پر فروش ترین سنگ های موجود در بازار است. سنگ تراورتن گردویی تولید شده در آذرشهر از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است.

این سنگ با عنوان تراورتن تنه درختی نیز در بازار خرید و فروش می شود. دلیل نامگذاری این محصول محبوب در صنعت تولید سنگ به این خاطر است که این سنگ به فرد دارای بافت و رنگی شبیه به درخت گردو است.

محصول رنگ این قهوه ای مایل به قرمز بوده و دارای رنگ های سفید و کرم رنگ است. این محصول به دو شکل در بازار ارائه می شود. در نوع صیقلی آن سنگ پس از استخراج از معادن توسط ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته به سطح صاف و صیقلی دست پیدا می کند.

در مقابل در نوعی نا هموار آن سنگ پس از عملیات به طور مستقیم روانه بازار می شود و به فروش می رسد.

تفاوت این دو نوع علاوه بر شکل ظاهری و جنس‌شان در این است که سنگ‌هایی که با انجام کار تجهیزات صنعتی دارای سطوح صاف می‌شوند، از مقاومت بالایی در مقایسه با نوع ناهموار آن در برابر سایش برخوردارند.

یکی از بزرگ ترین معادن سنگ تراورتن گردویی و تراورتن شکلاتی در اطراف شهر آذر شهر واقع شده است که علاوه بر تنوع رنگ و زیبایی بالای آن از مرغوبیت قابل توجه، نگاه می کند.

سنگ تراورتن گردویی آذرشهر

سنگ تراورتن لیمویی آذرشهر

از دیگر سنگ های طرفدار موجود در بازار سنگ های تراورتن لیمویی تولید شده در محدوده شهر آذرشهر است. این نوع سنگ ها در رنگی زرد تا نارنجی از معادن تولید شده و در بازار به فروش می رسند.

مهم ترین نکته ای که در خرید و فروش این سنگ ها مطرح است این است که هرچه سنگ های تراورتن لیمویی دارای نگ های تیره دارای ارزش تر بوده و با قیمت های بالاتر نسبت به نمونه هایی از رنگ های روشن تر در بازار به فروش می رسد. رسند.

یکی از مهم ترین مزیت های سنگ های تولیدی در آذرشهر مانند تراورتن شهری این است که از حالات و لکه های کمی که دارند. این عامل باعث می شود که سنگ از نظر شکل ظاهری یکدست تر به نظر برسد که این بیانگر مرغوبیت بالای این سنگ است. مجموعه ما با سال ها تجربه در حوزه تولید و عرضه سنگ های تراورتن، انتخاب شده به برندی برتر در سطح داخلی تبدیل شده و نیاز یالای مصرف این سنگ را تا حد زیادی بر طرف کند.

سنگ تراورتن لیمویی آذرشهر

با توجه به چشم اندازهای این شرکت تجاری، بزرگ ترین هدف ما کسب رضایت خرید و فروش محصولات و مصرف کنندگان است. از همین روی با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات مدرن و پیشرفته و پیشرفته ایم سنگ های با کیفیت را استخراج و فراوری نماییم.

از دیگر مزیت های محصولات ما این است که با ضمانت نامه سلامت و کیفیت محصول به دست مشتری می رسند. با توجه به این که سنگ های تولیدی ما در چند مرحله توسط متخصصین با تجربه از نظر مقاومت، چسبندگی و کیفیت آزمایش و بررسی قرار می گیرند، ما با اطمینان خاطر ماندگاری سنگ های خود را تضمین می کنیم.

مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی این مجموعه علاوه بر مشاهده محصولات متنوع، جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در واحد فروش ارتباط پیدا کنند. همچنین با ایجاد درگاه های پرداخت اینترنتی در سایت، این امکان رای عزیزان به وجود آمده است تا پس از مشاهده و انتخاب محصول مورد نظر خود جهت خرید از طریق همین درگاه ها اقدام کنید. علاوه بر این مشتریان خود می توانند پس از ثبت سفارش خود، اطلاعات مربوط به زمان دقیق دریافت مرسوله را از طریق واحد بسته بندی کسب دریافت کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما