سنگ مرمریت در طرح ها و ابعاد مختلف برای صادرات

در معادن سنگ مرمر ایران نمونه خام آن بسیار استخراج می شود که حاکی از کاربردهای فراوان آن می تواند باشد که اگر به خوبی دقت کنید متوجه می شوید که بیشترین سنگ قبرها از این نوع سنگ می تواند دلیل انتخاب آن باشد که می تواند مقاومت بسیار بالایی داشته باشد. محصول دانسته، سنگ مرمر یک سنگی می باشد با استحکام بسیار بالا که در گرما و سرما و خشکی و رطوبت بسیار عالی می باشد.

در واقع این سنگ ها را می توان به عنوان یک دژ محکمی بر اساس دانست که از زمان های گذشته هم به بسیاری از افراد توجه می شود اگر می توانید سری به کارخانه های سنگ سازی بزنید متوجه می شوید که هنگام برش تیغه های سنگبری با چه مشقتی اقدام به برش کنید.

سنگها می کنند در واقع این سنگها را باید برای این دانست که تا چه میزان محکم می شود و اگر به صورت حرفه ای سطح آن را صاف و صیقلی گردانند حتماً می توان آن را به بهترین شکل ممکن درآورد و برای زیبایی هم از این سنگها. استفاده می شود.

سنگ مرمریت رگه دار

معمولی ترین سنگ مرمریت موجود در نوع رگه دار آن می باشد که در اثر سنگها باعث افت قیمت خواهد شد و در نتیجه از سنگهای دیگر باعث گران قیمت شدن آن می شود.

سنگ مرمریت رگه دار

سنگ مرمریت صلصالی ممتاز

از دیگر سنگهای قیمتی در بازار که استحکام خوبی را دارا می باشد سنگ مرمریت صلصالی ممتاز نام دارد که سنگهای کف ساختمان را از این نوع سنگها درست می کنند و این سنگها همراه با کاشی سرامیک را بسیار زیاد در راه پله ها، کف و می کنند.

دیوارها استفاده می کنند. این سنگها دارای رنگهای متفاوتی است و در برابر وزن و اشعه خورشید و غیره مقاوم است و با هر بار شستن آن یا در معرض نور خورشید گرفتن رنگ آن تغییر نمی کند و آسیبی نمی بیند.

سنگ مرمریت عقیق

در ادیان مختلف توجه زیادی به سنگ مرمریت عقیق نموده اند، در حقیقت از این سنگها به عنوان تزیینات استفاده می نموده اند، اما در دین مبین اسلام استفاده از سنگ عقیق و سنگ فیروزه بشدت سفارش شده است و تاکید فراوانی به استفاده از انواع سنگ عقیق نموده اند و سنگ عقیق دارای سه نوع می باشد شامل سنگ عقیق سفید، سبز و قرمز که هر سه از پر مصرف ترینهای صنعت انگشتر سازی به خصوص برای آقایان است. اندیشمندان با گذر زمان به اهمیت این موضوع دست یافته اند که این سنگ دارای خاصیتهای فراوانی از جمله آرام بخش بودن و تسکین امراض می باشند.

سنگ مرمریت عقیق

سنگ مرمریت گوهره

از دیگر سنگهای آهکی موجود در بازار سنگ مرمریت گوهره می باشد که از زمانی که از معادن، این سنگ معدن را استخراج می کند دارای رنگ روشن می باشد و نمونه های تیره هم دارد که خیلی از افراد گمان می کنند که این سنگها از یک مدل هستند. دیگر می باشد.

سنگ مرمریت گندمک

از نمونه سنگهایی که دارای رنگ روشن می باشد سنگ مرمریت گندمک و کاشی طلایی نقره ای است که صرفا برای تزیینات استفاده شده است و می تواند برای تمام مکانهای تفریحی بکار برود، قیمت این سنگها بسیار گران قیمت می باشد که در رتبه اول لیست تمام سنگها قرار دارد.

سنگ مرمریت لته

اگر به دنبال سنگ لوکس و تر و تمیز می شد ما به شما سنگ مرمریت لته را پیشنهاد می کنم زیرا این سنگ دارای استح بالا و از نظر زیبایی در داخل ساختمانها بکار می رود، اگر شما هم در ساختمان خود از این سنگها و سرامیک هستید. آینه ای استفاده کنید حتما اننخاب درست را انجام داده اید.

سنگ مرمریت لته

سنگ مرمریت نوار قلبی

از زیبا ترین نمونه های سنگها علاوه بر سنگ گوهره می توان سنگ مرمریت نوار قلبی را معرفی نمود که دارای رگه هایی می باشد که مانند نوار قلب در وسط این سنگ به نمایش گذاشته شده است.

سنگ مرمر حرم امام رضا

حتما تا به امروز به حرم امام رضا مشرف شده اید و وجود سنگ مرمریت سفید در آنجا وجود دارد که به وفور دیده می شود اما نکته ای که باید گفت این است که تا این اندازه از سنگ مرمر در حرم های مقدس ویه استفاده کرده است.

مهم ترین دلیل آن است که این سنگ از استقامت بسیار بالا می تواند باشد و در برابر همه موارد از ضربه، حرارت و گرما، گرما و غیره مقاوم می باشد.

سنگ مرمر حرم امام رضا

سنگ مرمر زیرخاکی

تعداد زیادی از افراد به دنبال سنگ مرمر زیر خاکی هستند زیرا این سنگها از گذشته های بسیار دور دارند و توسط انسان بکار گرفته شده اند. سنگ مرمرهایی که در گذشته انسان آنها را به عنوان دسته چاقو شکاری و تبر استفاده کرده است و همچنین ظروفی را از این جهت ساخته است که در آنها غذا می پختند و تا امروز در زیر خاک قرار گرفته اند، از آنها می توان به عنوان مثال استفاده کرد. خاکی یا همان عتیقه یاد کرد.

سنگ مرمر هلمند

غرب افغانستان شهر هلمند معادن بزرگ سنگ مرمر وجود دارد که بالغ بر 90 درصد آن صادر می شود و به تمام دنیا به طور خاص به ایران این حجم از تجارت صورت می گیرد، در عین حال به دلیل عدم وجود دریای مرتبط است. ایران به اروپایی ترانزیت می کند.

سنگ تراورتن و سنگ مرمریت

گران‌ترین سنگ‌های موجود در جهان سنگ‌های تراورتن و سنگ مرمریت می‌توانند، این سنگ‌ها و سنگ‌های اسلب به دلیل وجود استحکام بالا همچنین ظاهر زیبایی دارند که در مصارف بسیار زیاد می‌شوند و می‌توان از آنها در تمام موارد استفاده نمود.

سنگ تراورتن و سنگ مرمریت

سنگ تراورتن بهتر است یا مرمریت

نظر شما سنگ تراورتن بهتر است یا مرمریت؟ در واقع مقایسه این دو نوع سنگ کاری است به این دلیل که اگر بخواهیم به تفاوت های آن دو بپردازیم، مشکلی وجود ندارد زیرا این دو ویژگی بسیار نزدیک به هم می توانند و نمی توانند از هم جدا شوند. اما بزرگترین تفاوت آنها را میتوان در شکل ظاهری دانست.

مجموعه ما یکی از صادرکنندگان انوع سنگهای لوکس و آنتیک می باشد که می توانید برای دریافت پاسخ سوالات خود و اخذ مشاوره، همچنین برای سفارش محصول داخل فرم این سایت را تکمیل کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما