انواع سنگ پله چینی برای صادرات

استفاده از سنگ پله چینی باکسی تاشو جوشقان به دلیل استحام و زیبایی است که بسیار مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است.

همان طور که یکی از مهم ترین راه های پله هاست.

اکثرا برای راه پله ها از سنگ های چینی استفاده می کنند چون نسبت به سایر محصولات مانند چوب، شیشه، فلز و غیره … از استحکام و مقاومت بالا تری دید بوده و جلوه ای زیبا و شکلیلی به ظاهری ساختمان می بخشد. اما برای خرید سنگ های چینی متناسب با پله ها باید به نکاتی توجه داشت که شامل این موارد می شود: 1- باید سنگ پله چینی باکیفیت و درجه یک بوده و هیچ گونه ترک خوردگی و لب پرگی در سنگ ها وجود نداشته باشد. 2- باید از مواد اولیه ساخت آن مطمئن شوید تا با قرار گرفتن در معرض خطر ظاهری قرار گیرد و جلوه ی نا مناسبی ایجاد نکند.

سنگ پله چینی صلصالی ممتاز

گونه ای که می تواند سنگ پله چینی صلصالی ممتاز سنگی می باشد که دارای رگه هایی است که به صورت نوار قلب است و به دلیل طرح های زیبا و ناهماهنگی که دارد جزء سبک های مدرن به شمار می آید که همان چیزی است که در بازار فروش دارد. به خود اختصاص دهد.

برای خرید سنگ صلصالی باید به نکاتی توجه داشته باشید که هر یک از این نمونه ها با مکانیزم تولید شده اند و به صورت درجه 1 و 2 در بازار وجود دارند.

سنگ پله چینی ضخامت

توجه با توجه به نیازهای مختلف مردم سنگ پله چینی و سنگ باریت با ضخامت های تولید و به بازار عرضه می شود.

سنگ های چینی با توجه به ضخامتی که دارند به نام های شناخته شده ای می شوند.

سنگ پله چینی ضخامت

1- سنگ پله چینی قروه: این مدل سنگ با ضخامت های 2 سانتی متر و 3 سانتی متر تولید می شود و دارای رنگ سفید با رنگ های خاکستری می باشد و به دلیل کیفیت و مقاومت می تواند یکی از بهترین محصولات باشد.

2- سنگ پله چینی لایبید: این نوع سنگ به سنگ ابری معروف است که به رنگ سفید با خطوط آبی تیره است و به دلیل استقامت زیاد در فصول گرم و سرد از مرغوب ترین سنگ های ساختمانی می باشد. . و در بسیاری از مکان ها مانند مراکز تجاری، هتل های لوکس و رستوران ها استفاده می شود.

3- سنگ پله چینی ازنا: تمامی سنگ های چینی به سنگ های کریستالی نیز معروف هستند. سنگ چینی دارای رنگ سفید با رنگ های خاکستری و مقدار کمی زرد و مشکی می باشد. مدل رنگی به کار رفته در این محصول زیبایی و برآمدگی آن را دو برابر می کند که در شرایط آب و هوایی مناسب مشتریان بیشتری را به خود جذب می کند. به سطح کشور و حتی جهانی تبدیل شده است.

4- سنگ چینی نیزر: این مدل سنگ یکی از قدیمی ترین سنگ های تولید شده در ایران است و تم رنگی آن سفید با خطوط مشکی است که در ساخت تالارها و تالارهای مجلل کاربرد فراوانی دارد.

سنگ پله چینی غوطه ای

در ساختمان سازی سنگ های پله چینی شکسته را با ملات و سیمان سفید مخلوط می کنند که به این عمل ملات غوطه ای نیز می گویند. و از سنگ های خرد شده و شکسته می توان در این زمینه نیز استفاده کرد.

سنگ پله چینی غوطه ای

سنگ پله چینی گلدن بلک

با توجه به محبوبت سنگ پله چینی گلدن بلک که به دلیل رنگ خاص و خاص به فردی است که یکی از متریال بسیار لوکس و خاص در ساختمان سازی می شود و استفاده از این مدل سنگ گرما و جلوه ای خاص به محیط می دهد و در مکان هایی مانند هتل های مجلل، تالارها، مراکز اداری و لابی ساختمان های شیک و موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

سنگ پله چینی لایم استون

شاید برای شما این سوال به وجود آمده باشد که تفاوت سنگ پله چینی با سنگ لایم استون در چه چیزی باشد؟ سنگ لایم استون با توجه به وجود آهک هیدراته در آن جذب آب بسیار بالا دارد و به همین دلیل به سرعت فرسایش یافته ومقاومت بسیار ضعیفی نسبت به فشار و ضربه را نیز دارد از این رو برای محیط هایی که شرایط جوی آن متفاوت بوده مانند شمال کشور از این سنگ نمی تواند استفاده کند ولی در محیط هایی که آب و هوای خشک دارند گزینه ای خوبی می باشند. اما همانطور که در مطالب بالا بیان می شود از ویژگی های سنگ چینی جذب آب پایین این محصول و مقاومت بالای آن می باشد و برای استفاده در تمام شرایط جوی مقاومت لازم را دارد.

سنگ پله چینی مروارید

یکی از مرغوب ترین انواع سنگ پله، سنگ های چینی مروارید می باشند که این مجموعه توانسته در بخش فروش رتبه بالایی کسب کند و در بازار جهانی نیز بسیار مورد تایید قرار گیرد.

سنگ پله چینی هرسین

معادن سنگ پله چینی هرسین در یکی از مناطق استان کرمانشاه قرار دارد. این محصول از دگرگونی یک سنگ رسوبی تشکیل می شود و دارای رنگ بندی روشن می باشد و از مهمترین ویژگی های ساخت ساختمان در کشور است که ویژگی این محصول قابلیت شکل پذیری برای تولید محصولات سنگی است و مقاومت در برابر فشار و ضربه را نیز دارد.

سنگ پله چینی هرسین

سنگ پله چینی هرات

غذا هرات یکی از معروف ترین کشورها برای تولید سنگ پله چینی و سنگ گچ می باشد و تم رنگی این سنگ های سفید و با هاله های تصویری و سبز شده است که این ترکیب فوق العاده زیباست که طرفداران بسیاری را به خود جلب می کند بسیاری از مکان های خاص مورد استفاده قرار می گیرند.

همان طور که می توان قیمت سنگ های چینی را به عوامل متعددی از کیفیت فراوری، میزان شفافیت سنگ، اندازه ضخامت و ابزار آن نشان داد و شما می توانید با خرید این مجموعه بهترین نمونه موجود در بازار را دریافت کنید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سنگ پله چینی ایرانی و انواع مختلف آن از طریق فرم موجود در سایت با مشاورین ما ارتباط بر قرار کرده و نسبت به پاسخ سوالات خود اقدام کنید. و خاطره ی خرید خوب را با ما تجربه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما